Blade87 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 nån som vet hur man får igång kazaa efter en disktrensning, laddat de hem det och allt men de står "sidan kan inte visas, och "not connecting" snälla hjälp :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 diskränsning? vad skulle kunna ha påverkats då? du ränsar ju bara papperskorgen och temp mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 eller ne inte diskrensning direkt, de uppträder typ så att man inte e inte på internet fast de e jag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Hmm.. kan du inte fixa ett screen shot? Men testa connecta då, det finns på typ Arkiv, eller motsvarande. Jag har inte kazaa här så jag kan inte kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Här inte det här warez kanske inte just det men det är ju Kazaa ett nerladningsprog vilket vi inte får snacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Här inte det här warez kanske inte just det men det är ju Kazaa ett nerladningsprog vilket vi inte får snacka! Kazaa är inte olagligt. inte Dc++ heller. Eller nåt liknande program. Det är förbjudet att dela ut copyright skyddade saker, som filmer, musik osv. Däremot att ta hem är fullt lagligt. Läs lagarna. Redigerad 28 juni, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Här inte det här warez kanske inte just det men det är ju Kazaa ett nerladningsprog vilket vi inte får snacka! Men hur många gånger behöver folk säga det här? Lyssna på Cortez och lär ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) så här ser de ut [url=http://C:\Documents and Settings\Kalle\Skrivbord]C:\Documents and Settings\Kalle\Skrivbord jobbar så en screnshoot Redigerad 28 juni, 2004 av Blade87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Men hur många gånger behöver folk säga det här? Lyssna på Cortez och lär ffs! Vissa vill ju leka Hjälte eller Mod.. Redigerad 28 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 de e ingen som har en äldre version av kazaa än v.2.6.3 versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Näe men du, Kolla här:Oldversion.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 tack för hjälpen , fixat de nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Vissa vill ju leka Hjälte eller Mod.. Vadå menar du mig eller? Men jag fattar inte detta tjat om att leka mod. Jag tycker det borde vara något positivt att försöka hålla ordning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) *EDIT* sa bara massa saker som jag inte vet vad jag sa.... öh... nåja Redigerad 28 juni, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Vadå menar du mig eller? Men jag fattar inte detta tjat om att leka mod. Jag tycker det borde vara något positivt att försöka hålla ordning... Nej Nej Evil0L jag menade inte dig.. jo det är positivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts