Fireblade Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Kan nån centrera dessa blueprintsen åt mig??? det vore snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Skulle vara bra om någon gjorde en förklaring till hur man centrerar bilderna så att folk kan göra det själva... typ Paint shop pro som dom flesta har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Skulle vara bra om någon gjorde en förklaring till hur man centrerar bilderna så att folk kan göra det själva... typ Paint shop pro som dom flesta har... snarare PS som ännu fler har Fast jag tror inte det skiljer mkt om man får guide till PS/PSP man fattar nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 De bara och skära av där sista pixeln är så att proportionerna blir rätt. Tänkte ladda upp en färdig men jag vet inte vart man laddar upp zip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts