MAFIA_KING Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 När jag är på omerta, så ska man ju slå en kille tills han svarar på frågan. Men han dör på ett slag! vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 När jag är på omerta, så ska man ju slå en kille tills han svarar på frågan. Men han dör på ett slag! vad gör jag för fel? du ska bara slå lite lätt på en av killarna. tillslut så säger han "ok ok you win"sen har du klarat den delen. BTW, varför köpa det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Den råkade gå sönder! Men vilken av killarna alla tre dör på 1 slag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Den råkade gå sönder! Men vilken av killarna alla tre dör på 1 slag! slå med nävarna. inte vapen. och du ska bara smälla till honom lätt inte fylla den röda mätaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Du ska slå den flintskallige killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Den råkade gå sönder! Men vilken av killarna alla tre dör på 1 slag! vaqrför ladda du inte bara ner det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 För att han ville ha orginal kanske desutom får vi inte prata om warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 vaqrför ladda du inte bara ner det?? För att han hade fått en varning om han hade sagt att han laddat ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag slog 4-5 slag... sen svarade han sen slog jag honom lite mer för att det tog sån tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag sköt honom i benet, sedan sa han "Don't hit me again"... jag blev lite smått förvånad , jävla idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts