Jump to content

Hur långt tror du dom har kommit

Recommended Posts

Hört massa snack om att det bara skulle vara % procent kvar , det verkar ju ändå lite väl lite !!!

Sedan har jag hört att dom har fyllt en dvd-skiva och har inte börjat med Las Venturras eller vad den heter... då är det ju typ 50 % där

Och sedan sa någon 90% lite väl o ta i ....

Jag kan nog tro att dom har nästan snart är klara med spelet och försöker att spela genom det och förbättra o ta bort buggar och så vidare , sedan kanske dom ska börja på Las Venturras som kanske kommer bli största staden...Och då gör dom den o sedan bugg-testar den ...Vem vet , spelet kanske kommer bli försenat ...Men dom har några månader kvar !!...

Men vi får så

Jag kan gissa på en 65 % klart !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att dom har kommit 80%...nu ska dom väll kolla spelet på buggar och sådant,

Sen ska som väll bränna ut spelet på alla dom tusentals skivorna som ska ut i handeln.

Tillverkare bränner inte skivor dom pressar dom.

Förresten, nödvändig topic? Vem bryr sig hur långt dom har kommit?

Tror att dom är praktiskt taget klara.

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man kollar på bilderna som har släppts så verkar dom ju nästan bara hunnit Los Santos i stadsväg, annars skulle dom nog ha släppt lite mer bilder på dom två andra städerna och landdskapet...men jag skulle väll chansa på uppåt 50 procent.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA Freak , varför skriver du inte en egen topic , det ända du skriver är klagomål !!

Sluta gå runt o klaga !!

För att jag inte har ett ämne att starta en topic om vad fan tror du?

Dom kan ju inte ha hunnit 50% heller, tänk att dom har hållt på i ett och ett halvt år med en stad typ, hur ska dom då hinna göra två städer och testa spelet och fixa buggar med mera flera gånger om på 3 månader?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som tar tid är väl att designa de nya städerna och göra nya uppdrag. Eftersom spelet släpps om drygt 3 månader så måste de ha gjort färdigt minst 90% av spelet. Det tar dessutom tid att trycka upp alla skivor och skicka ut dem till alla affärer, tror det tar 1-2 veckor.

BTW: onödig topic :unsure:

Redigerad av Mr Johnson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor