addeusa Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Hur jaag gör jag för att köpa ett hus, när kan jag köpa ett hus, (Jag har 20.000) vart e bra att köpa hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Destu mer uppdrag du gör destu mer hus kan du köpa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vilket uppdrag måste man ha gort för att få köpa sitt första hus??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det uppdraget som gör att du kan köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det uppdraget som gör att du kan köpa det VA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vilket uppdrag för Boatyard? The Fastest Boat eller Supply & Demand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vilket uppdrag för Boatyard? The Fastest Boat eller Supply & Demand? Tror det är dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Hur jaag gör jag för att köpa ett hus, när kan jag köpa ett hus, (Jag har 20.000) vart e bra att köpa hus? Det finns ett hus med 3 garage i stadsdelen "Downtown" på Ö2 för 14000 dollar. Huset heter: Hyman Conda och det finns utmärkt på kartan som man fick med när man köpte spelet. På Ö1 så finns det ett hus för 8000 med ett garage. Det heter El Swanko Casa även det finns utmärkt på kartan. Mvh / Jimmy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 hur långt måste man komma för att köpa klubben (kommer inte ihåg vad den heter) och pole position...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice City King Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Klubben kostar 120.000 de dyraste i hela spelet. Man måste klara ett par uppdrag men man ser att man kan köpa dem för de kommer en vidio...Pole Position är en tråkig klubb de enda man kan göra är att glo på en tjej som dansar men de kostar... Ett av dem rolgaste husen är dock Vice Citys Print Work...Där trycker dem pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det finns ett hus med 3 garage i stadsdelen "Downtown" på Ö2 för 14000 dollar. Huset heter: Hyman Conda och det finns utmärkt på kartan som man fick med när man köpte spelet. På Ö1 så finns det ett hus för 8000 med ett garage. Det heter El Swanko Casa även det finns utmärkt på kartan. Mvh / Jimmy... Tack gurkan, men när jag går på köpa hus symbolen står det (typ) you can't by ..... right now come back later Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vad kan man göra när man köper ett hus? Vad har dom för funktioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vad kan man göra när man köper ett hus? Vad har dom för funktioner? Sparning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 när jag går på köpa hus symbolen står det (typ) "you can't by ..... right now come back later" vad gör jag för fel? Förlite pengar? Inte kommit tillräckligt långt in i spelet? eller vad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 sparning! ska man betala 120'000 (Malibu) bara för att spara. Finns det inget kul man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 man får några uppdrag och sen kan man också hämta ut pengar där när man gjort uppdragen. och med filmstudion så får men ett skimmer som står utanför när man klarat andra uppdraget och på vercetti estate och några andra byggnaders tak så står det helikoptrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gave Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 (redigerad) Nej nej nej man måste klara Shakedown sen kan man köpa hus men det är onödigt det är bättre att köpa typ Boatyard, Filmstudion, The malibou club det är nattklubben alltså... Redigerad 4 december, 2002 av gave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shyk Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Du måste klara alla uppdrag hos lance vance, sen kan du börja köpa klubbar mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts