Jump to content

Jag kan fortfarande inte Köpa hus!!

addeusa
 Share

Recommended Posts

Hur jaag gör jag för att köpa ett hus, när kan jag köpa ett hus, (Jag har 20.000) vart e bra att köpa hus? :D

Det finns ett hus med 3 garage i stadsdelen "Downtown" på Ö2 för 14000 dollar. Huset heter: Hyman Conda och det finns utmärkt på kartan som man fick med när man köpte spelet. På Ö1 så finns det ett hus för 8000 med ett garage. Det heter El Swanko Casa även det finns utmärkt på kartan.

Mvh / Jimmy...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klubben kostar 120.000 de dyraste i hela spelet. Man måste klara ett par uppdrag men man ser att man kan köpa dem för de kommer en vidio...Pole Position är en tråkig klubb de enda man kan göra är att glo på en tjej som dansar men de kostar... Ett av dem rolgaste husen är dock Vice Citys Print Work...Där trycker dem pengar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ett hus med 3 garage i stadsdelen "Downtown" på Ö2 för 14000 dollar. Huset heter: Hyman Conda och det finns utmärkt på kartan som man fick med när man köpte spelet. På Ö1 så finns det ett hus för 8000 med ett garage. Det heter El Swanko Casa även det finns utmärkt på kartan.

Mvh / Jimmy...

Tack gurkan, men när jag går på köpa hus symbolen står det (typ) you can't by ..... right now come back later :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...