Kaboom Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 GOTT NYTT åR!!! haha hur gjorde du så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 GOTT NYTT åR 2!! ----------------------------------------------------------------------------------------- Jag gick in i GTAvice car editor, och öppnade handling.cfg, ändrade i "seaplane" - THRUST till 60. Och i spelet skrev jag in fusket "comeflywithme". Så fort man rör vid en bil så flyger den upp i luften och bara snurrar och snurrar, ända tills den sprängs. Det är skitcoolt. En massa bilar e i luften.. Kul som fan!! PROVA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) GOTT NYTT åR 2!! ----------------------------------------------------------------------------------------- Jag gick in i GTAvice car editor, och öppnade handling.cfg, ändrade i "seaplane" - THRUST till 60. Och i spelet skrev jag in fusket "comeflywithme". Så fort man rör vid en bil så flyger den upp i luften och bara snurrar och snurrar, ända tills den sprängs. Det är skitcoolt. En massa bilar e i luften.. Kul som fan!! PROVA!!! haha aa det ska jag prova =) Men hur gör man? Jag fattar inte.. :S Redigerad 24 augusti, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 min kompis och jag körde stunts med motorcykel och kolla vart vi landade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 inte mycket tydligen.. cannabis har inget med punderi att göra Nej jag vet, men det är kul att generalisera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 GOTT NYTT åR 2!! ----------------------------------------------------------------------------------------- Jag gick in i GTAvice car editor, och öppnade handling.cfg, ändrade i "seaplane" - THRUST till 60. Och i spelet skrev jag in fusket "comeflywithme". Så fort man rör vid en bil så flyger den upp i luften och bara snurrar och snurrar, ända tills den sprängs. Det är skitcoolt. En massa bilar e i luften.. Kul som fan!! PROVA!!! Jag vet, det är fan skitgrymt ju! Har aldrig haft så roligt i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) Han kanske tränar å stå på huvudet! Redigerad 29 augusti, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Nytt rekord?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bossebass Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Inte för att jag orkar gå in nu och ta en screenshot, men kolla på pansarbilens långsida utanför banken vid little havanna. Uttala ordet för dig själv och se vad du får det till. > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 "Gruppe Sechs" Haha.. Inte tänkt på det förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 GRUPP SEX hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Skulle gärna ha en topic med små påskägg, men den skulle inte överleva så läng, eftersom det inte finns så många påskägg i vc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Betyder det där ordet vad jag tror att det betyder, eller är jag dum? dubbelpost, jag vet, men vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Betyder det där ordet vad jag tror att det betyder, eller är jag dum? dubbelpost, jag vet, men vad ska jag göra? Prostate? Det är prostata, kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 På något ställe i VC (eller så finns den bara som TXD fil) står det : "666 the number of the breast" Sen är det två börst med på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 i little havana finns det en skylt (jag bifogar sen) där det står "life is a beach" överstruket, så att det blir "life is a bitch".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Vad i hela världen är det som händer här. Det är från uppdraget Guardian Angels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts