^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Bah, jag är ingen pundare. Vad vet jag? inte mycket tydligen.. cannabis har inget med punderi att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Trevligt det var här Redigerad 20 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 ROFL! Ja, den var fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Huh? Redigerad 20 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Ähh, det är ju bara att skriva ASPIRINE precis samma sekund när man dör. Då får man 100 i Health fast du e ju redan död och får starta om utanför sjukhuset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Och den andra bilden har han bara mixtrat med i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Ähh, det är ju bara att skriva ASPIRINE precis samma sekund när man dör. Då får man 100 i Health fast du e ju redan död och får starta om utanför sjukhuset.. Nej det gjorde jag inte.. Bevis: Det står ju cheat activated när man skriver in ett fusk där uppe i vänstra hörnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Och den andra bilden har han bara mixtrat med i paint. Nej det har jag inte.. Har inte något bevis till att jag inte har gjort det.. Men tro vad ni vill.. Jag vet iallafall att jag inte gjorde det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Det ser man ju hur lätt som helst (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Det ser man ju hur lätt som helst (:!!! Aja.. tro vad du vill som sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Annan konstig bugg.. (:!!! Menar du att du har 100 i hälsa eller att han ser ut som en harskrank? Haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Nej det gjorde jag inte.. Bevis: Det står ju cheat activated när man skriver in ett fusk där uppe i vänstra hörnet! I Vice City står det inte "CHEAT ACTIVATED" när man fuskar, utan man hör bara ett ljud. Men Däremot så står det "CHEAT ACTIVATED" i Liberty City när man skriver in ett fusk... Kan du något om GTA eller? Sluta ljug nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 I Vice City står det inte "CHEAT ACTIVATED" när man fuskar, utan man hör bara ett ljud. Men Däremot så står det "CHEAT ACTIVATED" i Liberty City när man skriver in ett fusk... Kan du något om GTA eller? Sluta ljug nu... Det står visst "Cheat Activated" eller något i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jo fan.. Ni har rätt... sorry.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Jo fan.. Ni har rätt... sorry.... Det gör inget.. Man kan glömma bort saker ibland.. =) Redigerad 21 augusti, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag flög jätte högt med helikoptern och hoppade av i luften och föll rakt genom en byggnad.. Helikoptern däremot landade på taket.. Ha ha.. Kan inte komma ut på något sätt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag flög jätte högt med helikoptern och hoppade av i luften och föll rakt genom en byggnad.. Helikoptern däremot landade på taket.. Ha ha.. Kan inte komma ut på något sätt!!! Ha ha och återigen "ha"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 dom sju dvärgarna o snövit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 GOTT NYTT åR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts