MyStiC Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Amen. Vad har jag sagt om att övernatta i kylrummet? haahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) haahahah Hmm...blev lite väl djupfryst humor. Redigerad 13 november, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hmm...blev lite väl djupfryst humor. Ja det kan man säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Men vart fan tog bågen vägen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Cool bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Brand... 1 molotov... http://img126.exs.cx/img126/1976/Fire.jpg Fire... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Fire... No its ICE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Det skinnet har jag gjort. Här finns det! (Det heter 4...) Och röken är ju: "certaindeath"! eeehm du har inte "skinnat" det utandu har lagt på så att CHEATET certaindeath är på hela tiden dont take the f*cking CREDIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 eeehm du har inte "skinnat" det utandu har lagt på så att CHEATET certaindeath är på hela tiden dont take the f*cking CREDIT Ja, det var ju det jag sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) hmm va händer här da? verkar som om sonny har skickat ut sina män till vice city nya bodyguards kanske? Redigerad 27 november, 2004 av Blatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Lol en till bild Det e ett bugg som jag har fixat så att jag står på min PCJ 600 Redigerad 28 november, 2004 av Blatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Varför har alla skitit i den här topicen så länge för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ja, det var ju det jag sa! men du kan ju inte säga att det är en mod du ahr gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Lägg ner det där snacket nu, det här e ett Screenshot's topic, ingen Bråktopic ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Polisbåten får nog åka i samma höjd som mig för att få tag i mig här Haha, LOL, vaddå bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Annan konstig bugg.. Snacka om bugg alltså... Och igår upptäckte jag en annan bugg... Jag hade nyss varit in på DirtRing och kört BLOODRING, sen misslyckas jag, så jag blir utkastad, och så går jag och tar livet av Tommy för att han är så värdelös... Då blev jag wasted, men vanligtvis så brukar du vakna upp utanför etyt sjukhus och ha tappat alla vapen, men inte denna gång... Jag vaknade upp utanför DIRT RING och hade alla vapen kvar En trevlig bugg *hehe* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stickan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vet inte om nån visste om detta men jag hittade ett lik med cement skor i havet mellan golfbanan och downtown/little thaiti.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det kände jag till, och det finns en till. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det kände jag till, och det finns en till. =) Haha Jag kända bara till den andra men inte den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Phil ville gå på nattklubben..Malibu.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts