Jacker Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Har ni hört att en 17- åring misshandlades till döds i Kumla natten till Midsommardagen? Orten där jag bor ligger bara en mil från Kumla. Min storasyrra visste vilka som var inblandade i slagsmålet (hon hadde kompisar som såg det). Han som vart dödad var en ganska bra kille, men han var med i ett gäng som hette "Kumla Gangsters". Han som misshandla hadde vart på några fester min syrra vart på, hon sa att han var helt sjuk och mucka med alla så hon var inte ett dugg förvånad äver att han gjort det. Min syrra hadde också en bild på den dödade i en skolkatalog (Länskatalogen) ska scanna in honom när vår Internet uppkoppling funkar igen (sitter på en annan dator nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Har ni hört att en 17- åring misshandlades till döds i Kumla natten till Midsommardagen? Orten där jag bor ligger bara en mil från Kumla. Min storasyrra visste vilka som var inblandade i slagsmålet (hon hadde kompisar som såg det). Han som vart dödad var en ganska bra kille, men han var med i ett gäng som hette "Kumla Gangsters". Han som misshandla hadde vart på några fester min syrra vart på, hon sa att han var helt sjuk och mucka med alla så hon var inte ett dugg förvånad äver att han gjort det. Min syrra hadde också en bild på den dödade i en skolkatalog (Länskatalogen) ska scanna in honom när vår Internet uppkoppling funkar igen (sitter på en annan dator nu). Tycker du ska ge fan i å scanna in en bild på han.. kul för hans päron å annats grejs.. t.ex om din syrra blir döda... ska vi då scanna in en bild på henne å skicka till alla vi känner? det var bara ett exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) Har ni hört att en 17- åring misshandlades till döds i Kumla natten till Midsommardagen? Orten där jag bor ligger bara en mil från Kumla. Min storasyrra visste vilka som var inblandade i slagsmålet (hon hadde kompisar som såg det). Han som vart dödad var en ganska bra kille, men han var med i ett gäng som hette "Kumla Gangsters". Han som misshandla hadde vart på några fester min syrra vart på, hon sa att han var helt sjuk och mucka med alla så hon var inte ett dugg förvånad äver att han gjort det. Min syrra hadde också en bild på den dödade i en skolkatalog (Länskatalogen) ska scanna in honom när vår Internet uppkoppling funkar igen (sitter på en annan dator nu). Gängbråk, deras problem Varför ska du scanna in han från skolkatalogen Redigerad 27 juni, 2004 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Ok... Förlåt... Skippar det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Riktigt sorglit när jag läser det Här i Kristianstad trakten är det skit mycket slagsmål på natten på midsommar det är synd att någon dödas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 hemskt :'( ... ska aldrig blanda in mig i sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Hemskt, min mormor å morfar bor i kumla. Å så var det nån kärring i nån annan stad som körde över lekande barn hörde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 bor i örebro (marieberg), va ett ganska stort bråk här me för nån månad sen 300 m från der ja bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Om du ska scanna in nåt så är det en bild på hur han såg ut efteråt Men jag sa ju det, det är bara sånt här gäng resulterar i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Ja det är oftast punk eller patriotgäng som startar sånt, dom andra vill inte bråka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Ja det är oftast punk eller patriotgäng som startar sånt, dom andra vill inte bråka haha..så det är bara dom som bråkar... inga andra?..punk gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Han skrev oftast, men jag tror inte det är sant. Jag tror det är invandrargäng eller nynazister som oftast bråkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 tycker de e mest zigenare som bråkar, iaf här ja bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 tycker inte så värst synd om han... hade vart synd om han ifall han hade vart oskyldig.. men det lät ju inte som han va någon ängel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Det är faktist sant att det mest är invandrargäng som bråkar. När dom kommer hit luras dom att gå med i nåt svenskt gäng och när dom tröttnat på det så startar dom egna gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts