Kalan Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 På det uppdraget i Freeride Extreme som ligger vid New Ark, där man ska jaga den osynlige mannen ("Follow the invisible man who's trying to escape" står det typ), hur gör man då??? ska man döda honom eller? det verkar inte gå att döda honom med knytnävarna (?) och om man dödar honom med basebollträet så händer det inget (förutom att han dör)... följer man bara efter honom, så springer han tillslut bara fram & tillbaka vid en tågstation... hur ska man göra för att klara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 På det uppdraget i Freeride Extreme som ligger vid New Ark, där man ska jaga den osynlige mannen ("Follow the invisible man who's trying to escape" står det typ), hur gör man då??? ska man döda honom eller? det verkar inte gå att döda honom med knytnävarna (?) och om man dödar honom med basebollträet så händer det inget (förutom att han dör)... följer man bara efter honom, så springer han tillslut bara fram & tillbaka vid en tågstation... hur ska man göra för att klara det? lol! du ska inte döda honom. bara följa efter honom tills du ser bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 lol! du ska inte döda honom. bara följa efter honom tills du ser bilen jo, jag kom på det :"> men han sprang bara fram & tillbaka vid tågstationen innan, så jag fattade inte vad han höll på med... har en fråga till... hittade en karta över FRE, där står det lite tips å vart uppdragen finns... på Speedy Gonzales står det att man ska göra uppdraget Invicible man först... varför då? det är ju inte ett måste, men är det bättre på något sätt? har även hört att det skulle finnas en hemlig grotta i tunneln som finns uppe till höger på kartan (på tågbanan), men den finns inte eller??? hur gör man för att fri-ta fången från sjömonstret? man får ju en revolver, men vad ska man ha den till? får Game Over så fort jag närmar mig fången, även om jag har tid kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Om den osynlige mannen får syn på Speedy Gonzales lik kommer han springa runt och skrika "murder" och det blir omöjligt att klara uppdraget, det är en bugg. Man måste inte göra Invisible Man först men om du inte gör det så se till att döda Speedy Gonzales innan han kommer till Guiliano Bridge. Grottan finns! Gå till Iron Monger affären som finns utmärkt på kartan och klicka på Use-knappen vid dörren, sen går du upp på kullen intill tunneln, hoppar ner bakom avspärrningen och går längst den högra väggen tills du ser en dold dörr. Öppna den och följ gången så är du inne i grottan. Och för att frita tjejen från sjömonstret behöver du bara skjuta av repet som sitter högst upp på pålen som tjejen är "bunden" vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikee Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 på speedy gonzalez brukar ja ta den andra vägen och köra på han bakifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts