The Dude Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag gillade filmen fram tills han gick till skolan och skjöt människor... Men det är ju parodi, dom driver ju med typ Collumbine och CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Bara som ni vet så han killen som var i Washintong för ett tag sen och sköt 9-10 folk med en sniper. Han hade spelat skit mycket CS Stod i en tidning som jag läste.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Bara som ni vet så han killen som var i Washintong för ett tag sen och sköt 9-10 folk med en sniper. Han hade spelat skit mycket CS Stod i en tidning som jag läste.... Oj, han måste vart en AWP kung.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Bara som ni vet så han killen som var i Washintong för ett tag sen och sköt 9-10 folk med en sniper. Han hade spelat skit mycket CS Stod i en tidning som jag läste.... Det är inte så roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Det är inte så roligt Värst var alla var allvarliga här då. Det där med cs filmen var ju inte så allvarligt man får ju ha lite humor. Kan ju inte bara tänka på det värsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 (redigerad) Men det är ju parodi, dom driver ju med typ Collumbine och CS. Jag vet. Om man har sjuk men ändåså bra så tycker man den bara är kul fram tills han sticker till skolan och skjuter folk. För man kan inte skämta om Columbine... *EDIT* Killen i washington hade inte hans pappa typ varit med när han skjöt? Pappan ville typ göra en soldat av honom. Typ hans personliga vakt eller nått. Så har jag för mig det var... Redigerad 14 juli, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag vet. Om man har sjuk men ändåså bra så tycker man den bara är kul fram tills han sticker till skolan och skjuter folk. För man kan inte skämta om Columbine... *EDIT* Killen i washington hade inte hans pappa typ varit med när han skjöt? Pappan ville typ göra en soldat av honom. Typ hans personliga vakt eller nått. Så har jag för mig det var... jo men vi ska inte prata om de nu för det börjat bli "offtopic" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Värst var alla var allvarliga här då. Det där med cs filmen var ju inte så allvarligt man får ju ha lite humor. Kan ju inte bara tänka på det värsta. Nej men...ehh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Gryma filmer Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Gryma filmer Fighter-2004 tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) Men det är ju parodi, dom driver ju med typ Collumbine och CS. Knappast eftersom det är csnördarna i myg0t som har gjort den så driver dom knappast med cs. Redigerad 15 juli, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Madness filmerna äger! Ni hittar dom på Series när ni är inne på newsground. Kolla csfilmerna på www.blackmaze.com istället! Annars kan ni ju kolla på min 20 kb 3 sekunders film som jag gjorde någon minut http://www.frip.dk/YukiZ/test.swf Redigerad 17 juli, 2004 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Yukiz Oj, här är kodingen till din Regga sida. <html> <head> <script language="JavaScript"> <!-- function verifiera() { if (document.log.namn.value == "") { alert("Andvändarnamn?"); return false; } if (document.log.losen.value == "") { alert("Lösenord?"); return false; } } // --> </SCRIPT> </head> <body> <form name="log" method="post" action="login.asp?action=kolla"> Användarnamn: <input type="text" name="namn" MAXLENGTH="12" size="20"> <br> Lösenord: <input type="password" name="losen" MAXLENGTH="12" size="20"> <br> <input type="submit" name="Submit" value="Logga in"> </form> <font color="red"></font><br> <a href="regga.asp">Regga dig här!</a> </body> </html> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Yukiz Oj, här är kodingen till din Regga sida. [bla bla, html utanför kod-taggar...] ehm, jaha? och vad är det med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 video game directors cut På den sidan finns det massa roliga flash filmer och spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts