Jump to content

Tycker ni det är värt det?

bodysnatcher
 Share

Recommended Posts

Jag tyckte att det var klart köpvärt...men det är ganska utmanande och vissa uppdrag kan tyckas omöjliga att klara. Grafiken är välgjord med snygg design och i övrigt bjuder spelet också på sköna sounds av bla. Iggy Pop. Kontrollen inuti bilen är bland det bästa i hela spelet och när man har lärt sig att kontrollera bilen ordentligt är körkänslan otrolig. Utanför bilen tyckar jag att kontrolen fungerar bra trots en del kritik. Mellansekvenserna i spelet är otroligt snygga tillskillnad från "in-game"* sekvenserna som är smått halvtaskiga. Livslängden är mycket lång eftersom det det finns så många olika spelsätt förutom själva "story mode" Spelet är inte lika bra som Vice City var men det klår definitivt spel som tex. True Crime.

9/10 Totalt - Klart Köpvärt för den som är beredd att lägga ner lite tid på sitt spelande.

Ungefär såhär bra bedömmer jag personligen att Driver är till årets kommande PS2 spel:

1. GTA: San Andreas 22 Okt.

2. Killzone Okt. - Sept.

3. MGS: Snake Eater Okt. - Sept.

4. Driv3r Ute Nu

*in-game sekvens: Tillskillnad från de "riktiga" mellansekvenserna är dom här sekvenserna inte lika välgjorde och ser ut yngefär som om man styr "gubben" som vanligt fast oftast ur en annan vinkel. I detta spel är dom ganska dåligt gjorda och motsvara verkligen vilken grafik detta spelet egentligen har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor