Lerkot Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Vet inte om det ska tas upp här, men jag har skapat en GTA-sida som ska agera komplement till GTAsajten, vi ska med andra ord ha lite annorlunda material i framtiden (just nu är det väldigt basic prägel på det hela). Wave 103, som jag döpt den till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 eeh, bra suda... men den bilden som du har skrivit carl johnson på på startsidan är inte carl johnson, du låter ju som ett äkta gta fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Starkt jobbat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Oh, har lite kass San Andreas-koll faktiskt. Får ordna det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Starkt jobbat... haha fan den roligast komentaren jag har sett! haha.. håller med också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 läste inne på din sida att det skulle finnas ett gäng som hette handlers om du inte märkt det är det bara säkerhetsvakter och hur vet du att dom är mexikanska??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Du har fortfarande inte fixat felet! Sen undrar jag varför du har recenserat San Andreas, du kan ju omöjligt ha spelat det, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ett tips: jobba på designen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 ett tips: jobba på designen Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Håller med till 100%! Onödigt att dra upp en gammal topic? Bara för att säga det? Haha, folk är så dumma.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts