Conny_S Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Här tänkte jag att ni kan lägga upp lite ljud som ni själva har gjort, tex ljud där ni försöker imitera någon eller någonting, där ni berättar historier eller andra roliga saker. Ok, jag börjar, här försöker jag härma clownen i Stephen Kings "Det":Clownen.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) hahahahahahaha Du är grym!!!!!!!!! Redigerad 27 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Här tänkte jag att ni kan lägga upp lite ljud som ni själva har gjort, tex ljud där ni försöker imitera någon eller någonting, där ni berättar historier eller andra roliga saker. Ok, jag börjar, här försöker jag härma clownen i Stephen Kings "Det": Lägg upp filen då du snackar om mig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Lägg upp filen då du snackar om mig ... ok, här kommer den Christian.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Hmm, vet inte om jag ska lägga upp det här.. Jaja, jag lägger upp det snart.. Måste bara rara ner och ladda upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Haha! jag o en kompis gjorde lite andra grejjer. fast inte lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Min dåMors_lilla_Olle.ZIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Min då HAhahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Min då lol? Din körv mé brö idiot..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 lol? Din körv mé brö idiot..! Alltså hör inte ni att lite av orden försvinner? Ska nog göra en epa berättelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Min då Fan, en klassiker är född, lägg till trummer och bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 StellHell, kan du lägga upp dina ljud snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Det var för stor fil så när jag uploadar så tar det sån tid att det avbryts.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Ska jag lägga till trummor å bas till "Mors lilla Karatemorfar" ? Kan göra det på fruity Loops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Ska jag lägga till trummor å bas till "Mors lilla Karatemorfar" ? Kan göra det på fruity Loops Jaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 jag kan fixa till trummor men inte bas. Ty... han sjunger i nån okänd tonart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 jag kan fixa till trummor men inte bas. Ty... han sjunger i nån okänd tonart skitsamma, trummer är viktigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Här tänkte jag att ni kan lägga upp lite ljud som ni själva har gjort, tex ljud där ni försöker imitera någon eller någonting, där ni berättar historier eller andra roliga saker. Ok, jag börjar, här försöker jag härma clownen i Stephen Kings "Det": eh? det ljudet sög... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 okej, jag börjar med ett hemligt instrument som ni får gissa vad det är, sen börjar trummorna mitt i introt och fortsätter likadant hela tiden. sen börjar han sjunga, jag ska göra om rösten lite bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts