Vice-Nasty Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 När någon kastar en molitovkoktail på en eller att man lyckas tutta på sig själv !!.. Jag tycker att kläderna ska gå sönder när man börja brinna !! att det blir massa hål på kläderna !! Jag tycker också att man kan bli svart om kläderna osso .... Brännskador och sånt.... Sedan när det regnar tycker jag kläderna ska bli våta och när man springer på gräs och sånt när det regnar ska byxerna bli smutsiga ner till och skorna !!.. Sedan tycker jag att man ska kunna ha någon fräsig hat och när man kör försnabbt med en motorcykel trillar haten av Säg ni lite om hur man skulle kunna göra kläder o annat tufft ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Fan va många skins det skulle behövas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bluto Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Allt utom hatten lät bara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) fan va kul om hattfan flög av!!!!!!! Redigerad 28 juni, 2004 av KebabRulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Bara onödigt som thesims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 fick en så rolig tanke ! man åker motorcykel och så flyger pimp-hatten av och hamnar på bilen bakom en, rakt på rutan så föraren inte ser vart han kör och så kör han in i cyklist som åker på ett gäng och då blir gänget arga och skjuter föraren fast dom träffar en annan gäng bil och så hoppar det ut 5 st gäng medlemmar och dom börjar kriga så polisen kommer och sedan blir det vägspärr eftersom det är krig och alla andra gäng blir arga för deras bilar inte kommer förbi så en av dom kastar en molotov coctail så brandkåren kommer och alla styrkor är ute och härjar och husen rasar så vägen går sönder och det blir kaos i san andreas samtidigt som Carl åker runt utan sin hatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 fick en så rolig tanke ! man åker motorcykel och så flyger pimp-hatten av och hamnar på bilen bakom en, rakt på rutan så föraren inte ser vart han kör och så kör han in i cyklist som åker på ett gäng och då blir gänget arga och skjuter föraren fast dom träffar en annan gäng bil och så hoppar det ut 5 st gäng medlemmar och dom börjar kriga så polisen kommer och sedan blir det vägspärr eftersom det är krig och alla andra gäng blir arga för deras bilar inte kommer förbi så en av dom kastar en molotov coctail så brandkåren kommer och alla styrkor är ute och härjar och husen rasar så vägen går sönder och det blir kaos i san andreas samtidigt som Carl åker runt utan sin hatt Men han hittade hattfan till slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 fick en så rolig tanke ! man åker motorcykel och så flyger pimp-hatten av och hamnar på bilen bakom en, rakt på rutan så föraren inte ser vart han kör och så kör han in i cyklist som åker på ett gäng och då blir gänget arga och skjuter föraren fast dom träffar en annan gäng bil och så hoppar det ut 5 st gäng medlemmar och dom börjar kriga så polisen kommer och sedan blir det vägspärr eftersom det är krig och alla andra gäng blir arga för deras bilar inte kommer förbi så en av dom kastar en molotov coctail så brandkåren kommer och alla styrkor är ute och härjar och husen rasar så vägen går sönder och det blir kaos i san andreas samtidigt som Carl åker runt utan sin hatt Den låg väl kvar på bilen? Annars så tycker jag att det skulle vara hemskt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 fick en så rolig tanke ! man åker motorcykel och så flyger pimp-hatten av och hamnar på bilen bakom en, rakt på rutan så föraren inte ser vart han kör och så kör han in i cyklist som åker på ett gäng och då blir gänget arga och skjuter föraren fast dom träffar en annan gäng bil och så hoppar det ut 5 st gäng medlemmar och dom börjar kriga så polisen kommer och sedan blir det vägspärr eftersom det är krig och alla andra gäng blir arga för deras bilar inte kommer förbi så en av dom kastar en molotov coctail så brandkåren kommer och alla styrkor är ute och härjar och husen rasar så vägen går sönder och det blir kaos i san andreas samtidigt som Carl åker runt utan sin hatt Andas...andas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 fick en så rolig tanke ! man åker motorcykel och så flyger pimp-hatten av och hamnar på bilen bakom en, rakt på rutan så föraren inte ser vart han kör och så kör han in i cyklist som åker på ett gäng och då blir gänget arga och skjuter föraren fast dom träffar en annan gäng bil och så hoppar det ut 5 st gäng medlemmar och dom börjar kriga så polisen kommer och sedan blir det vägspärr eftersom det är krig och alla andra gäng blir arga för deras bilar inte kommer förbi så en av dom kastar en molotov coctail så brandkåren kommer och alla styrkor är ute och härjar och husen rasar så vägen går sönder och det blir kaos i san andreas samtidigt som Carl åker runt utan sin hatt Men du om han nu tappar sin hatt. Skulle då han åka tillbaka och hämta sin hatt eller skulle han bara shita i det och åka vidare och inte se det du skrev...hade var lite onödigt och slösa massa tid åt att skapa en grejj som man inte kollar på,eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 fan va kul om hattfan flög av!!!!!!! nja jag har hemska minnen från Mario64!! tappade hatten och hittade den aldrig mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) nja jag har hemska minnen från Mario64!! tappade hatten och hittade den aldrig mer.. Samma här, tappa hatten är nog det värsta som kan hända en datorspelsfigur. :'( Redigerad 28 juni, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Samma här, tappa hatten är nog det värsta som kan hända en datorspelsfigur. :'( Ja, var det inte en fågel som tog den? Jag ryser :'( ingen hatt i SA tack. Kan inte uppleva det känslosamma momentet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 man kan ha skogsmullehatt som man knytrer fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 OMFG vad grymt det skulle vara! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 pimp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Ted Turner tar över San Andreas!! http://67.18.37.14/19/132/emo/lila-eek.gif Aja.. jag slutar med mina dumma bilder nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Min mariohatt försvann i första bowserbanan, den bara föll av rakt ner i intet, fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Min mariohatt försvann i första bowserbanan, den bara föll av rakt ner i intet, fyfan Va? Jag har haft det spelets sen det släpptes, och det har aldrig hänt mig! Var blev du av med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts