Mark Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Ritar du fantasybilder? Lägg upp dina favoriter här. Jag menar sånt du har ritat på papper. Jag ritar mycket och ofta..kan spendera många timmar av att rita fantasybilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Fel forum? Bör flyttas till Musik, Grafik & Film... btw, nej jag ritar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Orka rita fula gubbar med stora grejjer överallt.. Om jag ritar så försöker jag rita något som iaf finns.. btw, "I like to move it, move it.." - Dr. Alban *FLYTTAD* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Nä, jag ritar inte heller särskilt mycket. Kan du inte scanna in några av dina bilder och visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Nä, jag ritar inte heller särskilt mycket. Kan du inte scanna in några av dina bilder och visa? Visst! Bara jag får tag i en scanner.. Send me money, and it will go faster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Visst! Bara jag får tag i en scanner.. Send me money, and it will go faster! D.V.S, never då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Har ritat Fantasy nån gång, men som StellHell funnit det roligare att rita något som finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jodå visst gör jag det. Och jag kan också spendera timmar på det Men tyvärr vet jag inte hur man scannar bilder (och så ritarjag för fult för att vilja lägga upp någonting här :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 e det sånna du menar? fast den är gjort på datan ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Haha fan vad skön bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 lol stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Ska spara den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 e det sånna du menar? fast den är gjort på datan ( ) Haha, underbar! Du har verkligen fångat mitt riktiga jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Haha, underbar! Du har verkligen fångat mitt riktiga jag.. ja det var den gången jag blev så jävla sur på dig och börja skicka massa pm och du har din fina VC keps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 ja det var den gången jag blev så jävla sur på dig och börja skicka massa pm och du har din fina VC keps! One problem.. Har annan keps just nu.. VC kepan hänger på min vägg just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Skön bild KebabRulle!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Det e så det e Redigerad 29 juni, 2004 av KebabRulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts