Wild_hawk Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) Den oficiella hemsidan till Gta sa är nere just nu, detta betyder nog att de updaterar den!!! Kanske med en trailer?? plus en ny bild är släppt http://www.gtaarea.com/sanandreas/screenshots/32.jpg källa: http://www.gtaarea.com/ Redigerad 26 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 OMG. You rule hawk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 tack Hultan borde göra mig till skribent på gtasajten dont u think? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Mjo, kanske det! Btw, hela R* är ju nere. Jag kommer i alla fall inte in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 tack Hultan borde göra mig till skribent på gtasajten dont u think? Ja det tycker jag verkligen. Bra jobbat, cool bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 instument-panelen är snyggara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Ser ut som denna bild med en annan vinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Ser ut som denna bild med en annan vinkel. Dock är inte chauffören densamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) Ser ut som denna bild med en annan vinkel. inte riktigt, titta "fettot" i framsätet tittar bak på hawks bild @ ade: det kan det mkt väl vara, med tanke på att ljuset knakse reflekteras på håret så att det ser lite ljusare ut För båda har linne ser det ut som Redigerad 27 juni, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 inte riktigt, titta "fettot" i framsätet tittar bak på hawks bild @ ade: det kan det mkt väl vara, med tanke på att ljuset knakse reflekteras på håret så att det ser lite ljusare ut För båda har linne ser det ut som Mja, konstig grafik motor isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Mja, konstig grafik motor isåfall. okej, det är inte samma bild, men fettot är samma kis, och det verkar som att det är ngt rött ljus bakom bilen som lyser på grabbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 okej, det är inte samma bild, men fettot är samma kis, och det verkar som att det är ngt rött ljus bakom bilen som lyser på grabbarna Yes, möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Yes, möjligt möjligt?! Det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Det är mycket möjligt att det är samma chaufför på båda bilderna, eftersom det är dålig kvalité på första bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 CHILLA AV FAN VA JAG VILL HA DET SPELET !!! SLUTA FRÄSTA MIG MED DET :S OMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Jag kom på en sak! Har hört att det skulle komma en trailer på måndag! Kanske därför den är nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Jag kom på en sak! Har hört att det skulle komma en trailer på måndag! Kanske därför den är nere. Det var ju precis det Wild Hawk sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 undrar bara vem som säger vad dom gör på trailern först, vem blir det, eller blir det nån trailer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts