Frasse Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 går inte att jämföra. och om ni nu skall göra de så e de väl VC som skall vara bäst för dom lagar ju de nyaste spelet bättre än dom andra . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Flyttar tråden till rätt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Ja handlingen (inte storyn ) är skönare i III:an men jag tycker absolut bilarna är finare i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 VC helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Ja handlingen (inte storyn ) är skönare i III:an men jag tycker absolut bilarna är finare i VC. wÖrd! Bilarna i Gta3 är fula och odetaljerade (Många utav dom).. Redigerad 28 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 vote: Gta1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Vote: GTA2 2an är roligast pga att jag spelade det först och när jag spelar det nu så är det lika kul. Sen kommer GTA3 för det är mer mysigar på något sätt än VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Kunde inte välja mellan GTA och GTA3. Men jag tog GTA ändå... GTA var det första jag spelade och det var när det var nytt. Sedan dess har jag följt GTA-serien.. Anledningen till att GTA och GTA3 är mina favoriter är nog att båda var starkt revolutionerande när de kom: · GTA - Ett liknande spel hade världen aldrig skådat. · GTA3 - 2:a uppföljaren till detta fantastiska spel (GTA). Men nu i äkta 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts