Miami_vice88 Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 VOTE: GTA VC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) Varför i San Andreas Avdelningen? Bör flyttas till Allmänt Gtasnack Vote: GTAIII Redigerad 26 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Varför i San Andreas Avdelningen? Bör flyttas till Allmänt Gtasnack Vote: GTAIII nä islutändan har den me SA att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 GTA: Vc klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Vem tykcer att GTA3 är bättre ...jag menar Vice City är ju en uppdaterad verision av 3:an men med flera finesser..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Vem tykcer att GTA3 är bättre ...jag menar Vice City är ju en uppdaterad verision av 3:an men med flera finesser..... jo men vissa kanske gillar skyskrapor mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Vem tykcer att GTA3 är bättre ...jag menar Vice City är ju en uppdaterad verision av 3:an men med flera finesser..... okej du har lite rätt! Vc är bättre med mer funktioner men jag gillar ändå mer Gta3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 jo men vissa kanske gillar skyskrapor mest! vad å skyskrapor mer... föstår faktiskt inte hur du menar... det finns ju flera skyskarpor i VC oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 vad å skyskrapor mer... föstår faktiskt inte hur du menar... det finns ju flera skyskarpor i VC oxå! jo d finns men nte alls lika många! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 GTA III för man blev glad när den nya view kom fram på spelet =D man tyckte det var as coolt då , men sedan när GTA VC kom visste man redan hur viewn såg ut o princip samma slags grejer man gör men det var kul som fan!! men GTA III ligger ett snäpp bättre =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 GTA III för man blev glad när den nya view kom fram på spelet =D man tyckte det var as coolt då , men sedan när GTA VC kom visste man redan hur viewn såg ut o princip samma slags grejer man gör men det var kul som fan!! men GTA III ligger ett snäpp bättre =D du har rätt med d nya men VC e en förbättrad version o ja gillar nte storstäder alltså gillar ja VC mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 nä islutändan har den me SA att göra! Nej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Nej.... o va fan vet du om d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 o va fan vet du om d? Det fattar väl alla eller? Har ju inte nåt med SA att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 o va fan vet du om d? Är du dum eller? Du förtjänar nästan en varning efter all skit du har skrivit... Men det är ju upp till moderatorerna att bestämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Eller hur, i detta forumet är det väl bara SA-snack som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Ja Sa finns ju inte äns med att rösta på så varför f*n ska denna ligga här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Vote: Gta 3 Jag menar så här, GTAIII var större när det kom, det var en såpass stor förbättring sen tidigare versioner. Fast när jag tänker efter skulle jag röstat VC för det är det bättre spelet även om upplevelsen i början var större i GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Evilblah Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 ...jag menar Vice City är ju en uppdaterad verision av 3:an men med flera finesser..... Liberty City (GTA 3) är den första staden från det första GTA, den man började i, Vice City den andra och San Andreas den sista. Bilarnas "handling" alltså hur de beter sig..uhm.. väghållning och sådant, är sämre! Prova att köra GTA 3 lite längre fram, andra ön eller så, och du ser hur överlägset mycket "skönare" bilarna är att köra! I Vice City är de inte alls lika "sköna" att köra, de är mycket slirigare och de finns för låg % Snygga bilar; Om man inte moddar det, men det är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts