LunCh Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jag har börjat modda om sabre bilen, Jag har kommit rätt så långt men det finns en del saker att göra. Saker som ska fixas: Störtbåge som ska vara inne i bilen Extra ljus på taket Nya hjul Nya stolar inne i bilen finns nog också några mer saker. Kom gärna med några förslag eller frågor. Här kommer en bild: http://davidn.nedde.com/sabre.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Nice! den borde höjas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Skulle vara kul om man skulle kunna få se den med däck och texturer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jag har börjat modda om sabre bilen, Jag har kommit rätt så långt men det finns en del saker att göra. Saker som ska fixas: Störtbåge som ska vara inne i bilen Extra ljus på taket Nya hjul Nya stolar inne i bilen finns nog också några mer saker. Kom gärna med några förslag eller frågor. Här kommer en bild: http://davidn.nedde.com/sabre.jpg so fucking nice! helvete va snygg, lägg upp den på gtamods när den e klar om du vill släppa den till allmänheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 HOHO!!!! Jäv*ar va COOL!! Liknar den dära sabre turbon som man kan ladda ned på GTA3.NET..... utom dom dära "Avgasrören" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Persomligen så tycker jag att du inte ska ha någo vinge i bak,fast du borde göra om den till e lowrideroch en 427:ans big block under huven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 hur gör man så bilden ser rund ut? jag fattar inte.. då ser man vl hur den ska se ut i spelet mera? ellerhur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 hur gör man så bilden ser rund ut? jag fattar inte.. då ser man vl hur den ska se ut i spelet mera? ellerhur? Lägger in MASSOR med polygoner så att man inte ser kanterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Ha! Snygg! Men jag har ju redan sett den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 jag skulle kunna hjälpa dig med flames eller ngt ifall du behöver hjälp med det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 jag kontaktar dig när bilen är klar i såfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 oki, min msn är wincent_91@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 jag tycker att du ska sätta på sandkingens däck eller större. skulle bli skit snyggt på en skit snygg bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Liten tråkigt sak ... Bilen har krasaht så jag får göra om den.. men skit samma det kan jag göra Här kommer en blid på Insuget till motorn som kanske ska sitta på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Smyg-coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 ko-lt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 YES! älskar Sabre Turbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Liten tråkigt sak ... Bilen har krasaht så jag får göra om den.. men skit samma det kan jag göra Här kommer en blid på Insuget till motorn som kanske ska sitta på den Skulle passa som avgasrör också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Colt. AK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts