oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 det är bra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Imorrn åker morsan till Luleå för att köpa ett spel åt mig. Har sagt att jag vill ha Driv3r. Håll tummarna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Imorrn åker morsan till Luleå för att köpa ett spel åt mig. Har sagt att jag vill ha Driv3r. Håll tummarna . Varför åka så långt när det finns i Marieberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Varför åka så långt när det finns i Marieberg? ? Varför åka till Marieberg när man kan åka till Luleå som är ca 15 mil härifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 fan va långt, till Marieberg är det bara 3 mil till HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Hoppas att ni bor nära varrandra annars så var det där den mest korkade konversation jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Driver3 eller Battlefield Vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 fan va långt, till Marieberg är det bara 3 mil till HAHA! orka åka 3 mil när man kan gå över gatan och handla spel.. HAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 orka åka 3 mil när man kan gå över gatan och handla spel.. HAHAHAHAHA! haha Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Köpte detta spel för 2 dagar sen.. Red Dead Revolver.. det e grymt kul.. det roligaste spelet på marknaden just nu.. !!! Om ni läser i recensioner står det att grafiken i spelet suger..! men grafiken e inte så dålig som den sägs.. Får 8/10 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Har gått ett par dagar nu! Hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Joint Operations! Testa demot www.novaworld.com Dock laggar det skiten ur min dator Har typ 2 fps. Men ska du spela det så tror jag att (vet att min kompiss har 1.9 ghz gf3 ti 200 64mb och 512 mb, där är det knappt spelbart...men det fungerar) så om du har gf2 el. 4 mx kan du ge upp. Minst Gf4 ti XXXX och 2 ghz. om du int vet vad det är för spel så är det ett "battlefield-linkande" spel, 100 pers på en server som krigar i junglebanor. Kan vara något^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts