Mark Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jag vill gärna ha nåt till PS2 eller komputtern. Om det ska vara till komputtern så ska det inte vara allt för krävande. Gärna action! Har så jädra svårt och bestämma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Söt sär skrivning i trådtiteln. Red Faction 2 är kul. Annars kan du köpa FarCry om du vill ha FPS till PC istället. Två toppspel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Söt sär skrivning i trådtiteln. Red Faction 2 är kul. Annars kan du köpa FarCry om du vill ha FPS till PC istället. Två toppspel... RF2 har jag redan, men funderar på Far Cry.. Off-topic: Javisst är titeln jättesöt ? Jag har gjort den alldeles själv ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Har du Driv3r? har inte spelat det men har hört att det ska vara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Har du Driv3r? har inte spelat det men har hört att det ska vara kul Det är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 ´Far Cry tröttnar du snabbt på Sauer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) Hmm, ska kanske önska mig "Söta särskrivningar-The game"... Närå, ska nog önska mig Driv3r...ser najs ut. Redigerad 26 juni, 2004 av Sauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Men du skulle ju inte ha nåt krävande.. då tänker jag mig typ Tetris, Tetris är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Call of duty är ganska kul, men det finns lite andra mindre våldsamma spel som t.e.x. Anki och pytte, Pettson och findus, snobben.. Jag var inte seriös där Call of cuty, Far cry, Battlefield 1942 är helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 du kommer att få "Fest i Mumindalen" av din mamma på erat kalas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 varför kan inte jag köra far cry :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 varför kan inte jag köra far cry :'( din dator kanske inte pallar det? jäkla krävande spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Är du en likadan person som mig som har hittat sitt favoritspel genom tiderna rekommenderar jag Civilization III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Om det inte ska vara för krävande skulle jag rekommendera Call of Duty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Är du en likadan person som mig som har hittat sitt favoritspel genom tiderna rekommenderar jag Civilization III. Jag hittade det på min syrras dator och tänkte börja spela men det var så statans segt och jag orkade inte lära mig det... Fast Sid är ju overmighty! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Känner inte till så många bra spel till PS2. GTA verkar bra, Gran Turismo 3 verkar onödigt eftersom att 4:an kommer snart. Driv3r verkar riktigt sjyst. En polare har förhandsbokat det. Det ska komma under veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 din dator kanske inte pallar det? jäkla krävande spel hm det går inte ens i gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Rekomenderar starkt Driv3r! mycket action men lite svåra uppdrag ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 the simpson hit and run Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 the simpson hit and run Det suger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts