Jump to content

Om ett träd faller...

Topp3
 Share

Om ett träd faller i skogen och ingen är där och hör det, ger det ett ljud ifrån sig?  

76 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej det syns att du inte är ett geni vad du skulle skrivit var "Om ingen ser mig kasta ruttna päron genom grannens fönster har jag då kastat ruttna päron genom grannens fönster?".

Nej nu j*vlar blir jag så j*vla förbannad...dyrka mig för h*lvete! Dyrka mig eller dööö!

Humor...tss...bortkastad tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart är det ljud, det krävs det inte ens ett geni för att komma på.

Ljud är tryckvågor i luften som existerar även om det inte är nån där som uppfattar dom.

Angående hönan och ägget så är jag nästan säker på att hönan kom först. Att hönan muterades fram av ett annat djur och sen utvecklade förmågan att föda ungar i ägg.

Angående religion så håller jag totalt med Topp3. Gud har inte skapat människan, människan har skapat Gud. Finns gud eller inte? Svårt att säga, hur definerar du Gud? om man tror på det så finns han ju i ens huvud.

Personligen tycker jag att det är totalt skitsnack. Jag fördömmer alla religioner, inte minst kristendomen.

Jag tycker det är obegripligt hur folk kan vara så jävla lurade att dom går på den där smörjan.. sorgligt faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor