Everest Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Det beror ju på om de andra träden är snälla, i sånt fall kanske de hjälper trädet upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) topp3 är en inget geni fast ingen idiot heller Redigerad 27 juni, 2004 av KebabRulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Nej det syns att du inte är ett geni vad du skulle skrivit var "Om ingen ser mig kasta ruttna päron genom grannens fönster har jag då kastat ruttna päron genom grannens fönster?". Nej nu j*vlar blir jag så j*vla förbannad...dyrka mig för h*lvete! Dyrka mig eller dööö! Humor...tss...bortkastad tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Nej nu j*vlar blir jag så j*vla förbannad...dyrka mig för h*lvete! Dyrka mig eller dööö! Då väljer jag att dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Självklart är det ljud, det krävs det inte ens ett geni för att komma på. Ljud är tryckvågor i luften som existerar även om det inte är nån där som uppfattar dom. Angående hönan och ägget så är jag nästan säker på att hönan kom först. Att hönan muterades fram av ett annat djur och sen utvecklade förmågan att föda ungar i ägg. Angående religion så håller jag totalt med Topp3. Gud har inte skapat människan, människan har skapat Gud. Finns gud eller inte? Svårt att säga, hur definerar du Gud? om man tror på det så finns han ju i ens huvud. Personligen tycker jag att det är totalt skitsnack. Jag fördömmer alla religioner, inte minst kristendomen. Jag tycker det är obegripligt hur folk kan vara så jävla lurade att dom går på den där smörjan.. sorgligt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Egentligen kan vi inte säga att något är självklart, vi känner inte den här världen eller vad livet är för något. Vad som helst kan egentligen hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Klart det kommer ljud om tradet faller, men Topp3 ar *** inte ett geni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Klart att Toppis är ett geni Han är smartast i världen! Om någon säger emot, så säger majoriteten att Tobbe är ett Geni 44 har röstat geni, 10 har röstat inte geni! Redigerad 2 juli, 2004 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 jaha, men om man förintar allt levande i närheten och sätter en kamera där, sen hämtar man den efter trädet blivit mördat och kllar på filmen så fan hörs det då ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jaha, men om man förintar allt levande i närheten och sätter en kamera där, sen hämtar man den efter trädet blivit mördat och kllar på filmen så fan hörs det då ju. Då är det filmen som låter, inte trädet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts