JAG7 Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Hur köper man hus?Jag gick till den pilen där man köper men det händer inget!! Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JAG7 Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 SNÄLLA HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 SNÄLLA HJÄLP!!! Du behöver inte stressa så himla mycket! Kanske ingen vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 SNÄLLA HJÄLP!!! Gå in i den där ikonen och se vad som står i rutan uppe till höger! Står vilken knapp du ska trycka på. Och man kan vänta lite längre än 40minuter innan man frågar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JAG7 Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Det står itne vilken knapp man ska trycka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Konstigt, på pc versonen gör de det. Du kan kanske kolla inne på Options vilken knapp det är, annars e det ju bara att testa sig fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Men du har ju inte så många knappar att välja på på xbox-kontrollen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Du måste finna tropp smöret först den finns i farstun... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 huset i ikonen måste vara grönt! Om det inte är grönt, utan grått har du inte klarat uppdraget man måste klara för att kunna köpa hus/företag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Grått?? du menar rött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Grått?? du menar rött rött? du menar väll blått! jag tror då de ska vara blå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts