Bubbli Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Det finns ju ett till PSX och PC sedan finns det ett till alltså "Spindelmannen 2-Enter Electro" detr är skojj det med. Sedan finns det Spider-Man the Movie(spel alltså ) vilket jag tycker är lite konstigt för att dom har slängt in två nya big bad och inget håller till storyn i filmen. Nu när Spider-Man 2 komer på bio så släpps snart Spider-Man 2 spelet och jag hoppas det blir bättre... Vad tycker ni? Jag tycker också det borde finnas ett läge som heter "Free swing" ( )där man får svinga säj fritt i det messta av NY. Och slåss mot skurkar som inte bara tar "en nypa luft på taket". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Har Spidey- The Movie till PS2, redigt kul för ca 2 år sen, nu samlar det enbart damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 2an som kommer till PC är ett helt annat spel. så skaffa till konsol, det kommer att vara ett free roam spel precis som du önskade dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 2an var skit till pc, skaffa konsoll som sagt, där är det mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts