BigBear Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Fiskspel, gör små fiskar och tjäna pengar och akta för aliens :] Fyy fan va beroende framkallande spel Kom till Level 2-5 sen orkade jag inte spela mer, lätt spel men inte kul när man kört över en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) Jag fick 6:sifrigt på truck dismount! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...k_dismount-.JPG Redigerad 10 juli, 2004 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Någon som kört detta? [Länk] Mitt rekord är 55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Någon som kört detta? [Länk] Mitt rekord är 55 man kan ju inte skjuta! 23 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Någon som kört detta? [Länk] Mitt rekord är 55 29 poäng på tredjeförsöket..då ja insåg att man skulle ta dom röda plupparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 29 poäng på tredjeförsöket..då ja insåg att man skulle ta dom röda plupparna okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 lvl5, 3 djur? ok.. hade iaf 5 djur när jag slutade spela.. vilken lvl e de? =/ När man klarar lev 4 så får man en pet och de är sniglen. Sen på level 5 står de 'Choose Three Pets'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Yes! 59 på flygspelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 När man klarar lev 4 så får man en pet och de är sniglen. Sen på level 5 står de 'Choose Three Pets'. mm.. men jag hade många djur att välja på.. 7 st tror jag.. =/ man får olika pet's varje gång man kör! @FerkurZ tredje? för mig tog de 5 gånger! (trög) fatttade inte va som va fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 hoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts