GiZmo Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Nån som testat every extend? wilken sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 wilken sida? http://mikolan.starbase.se/everyextend.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Fiskspel, gör små fiskar och tjäna pengar och akta för aliens :] @ Mikolan; Då vart det kul, inte så att man gör 20 bakåtvolter men det blev roligare :] Redigerad 9 juli, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 http://upload.gtaportal.com/20477.jpeg Uppdaterade mina Porrasturvat scores Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 @Mikolan; Då vart det kul, inte så att man gör 20 bakåtvolter men det blev roligare :] läser du inte readmen? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 läser du inte readmen? ^^ Nej, det är väl bara att spela, trodde väl att det fanns "controls"(stavning) i spelet, och jag är inte så van att använda "Z" så jag försökte bara att undvika dom jävla kuberna :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) 29000 alltså... på det där falldown spelet.. (läste inte alla sidor) Nåja, ska testa porrasturvat EDIT: GRRRR Redigerad 9 juli, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Mina poäng på porrastuvert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Fiskspel, gör små fiskar och tjäna pengar och akta för aliens :] lol.. roligt spel! håller på me en rolig grej på bana 2... fatta va svårt de är att hålla alla vid liv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Hur blev fiskarna blåa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) ROFL!!! Redigerad 9 juli, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) efter ett tag blir fiskarna blåa.. och släpper diamanter.. de tar typ 5 sec att få ca 10 000... men.. håller jag på att plocka diamanter i mer än 2 sec så börjar fiskarna att dö.. Redigerad 9 juli, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) SPOLER http://upload.gtaportal.com/16839.jpeg i lvl 6 får man nytt akvarium och den nya fisken har jag målat över så att det ska vara en överaskning @ giZmo, ha snigeln då, han pluppar runt och tar alla fallande diamanter och pengar åt dig! Redigerad 9 juli, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 @Panimala har kommit till 4-1 minst.. minns inte hur lång.. troligen längre.. snigeln finns inte i 1-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Nej, den får man i level 1 - 4. I level 5 får man välja 3 stycken djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Porrasturvat var inte lika roligt som trucksturvat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 kolla på min hemsida: www.flashsidan.tk klicka på spel så har jag massa spel där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Porrasturvat var inte lika roligt som trucksturvat Det heter Truck Dismount, fatta? Japp, det är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Nej, den får man i level 1 - 4. I level 5 får man välja 3 stycken djur. lvl5, 3 djur? ok.. hade iaf 5 djur när jag slutade spela.. vilken lvl e de? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts