ToCo Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det här kanske jag skulle skrivit i min förra fråga för några minuter sedan men eftersom jag inte kom på den för än nu och tycker att det är två helt olika frågor så ställer jag den nu. Vilket tycker ni är det roligaste vapnet!? Själv så tycker jag att hammaren regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 mitt ps2 är sönner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 katana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToCo Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Katana? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 mitt ps2 är sönner... Du har redan skrivit det 100gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 ninja-svärdet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 katan är ett ninja svärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag skrev redan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Du har redan skrivit det 100gånger... det kommer jag skriva tills det är lagat... sen säger jag att "mitt ps2 är lagat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Minigun är min favorit, och katana... och motorsågen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 python....lr shotgun.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 (redigerad) Har inte hunnit använda så många vapen i uppdrag än men jag har använt en jävla massa olika... Knoghjärn hammare skruvmejsel slagträ sabre katana pistol uzi lilla automatvapnet m16 m60 sniper flamer brauner eller vad den heter rocket launcher kocktail handgranat tror det va alla jag använt än... Redigerad 10 november, 2002 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Minigun är min favorit, och katana... och motorsågen Vad är minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Har inte hunnit använda så många vapen än men jag har använt en jävla massa... Hehe...jag tror alla fattade det men jag var ändå tvungen att göra mig rolig över det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 det kommer jag skriva tills det är lagat... sen säger jag att "mitt ps2 är lagat" moget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 moget.. kan du något annat än gå o klaga? det var ett skämt, OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Katana? Vad är det? katana är ett samurajsvärd... motorsågen är inte fel.. men hagelgevären tycker jag är grymmast än så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 m60, helt klart. låter så jävla ballt när man skjuter. var hittar man mini-gun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 shot gunet från polisbilarna är ju inte helt fel :-) om man har vercetti estate så finns det 50 skott i källaren ihop med lite annat smått och gott :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 m60, helt klart. låter så jävla ballt när man skjuter. var hittar man mini-gun? m60 är ball men den är fett jobbig att sikta med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts