Jump to content

Trailer

Tycker du att det är bra att dom ger ut en trailer så här långt i förväg?  

33 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

nä ja vet men d bästa me GTA e precis när man sätter i d o inte vet var FAN i staden/städerna man är!

jag tycker dock att det är tvärtom...det värsta jag vet är att inte ha en aning om vad jag är.. vil genast utforska veranda hörn så jag har koll på läget... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag vet men en trailer över SA lär inte klara av att avslöja så mycket.... med tanke på att spelet är 4-6 gånger VC storlek

nä men d där me ragdoll-fysik!! ja vill nte veta hur d e innan spelet!! d finns en site me d men d blir ju nog inte EXAKT likadant...d e mest efter man fått spelet som man kan kolla på trailers!

ja kommer såklart kolla på dem som kanske släpps på måndag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VOTE: Ja, så man får en inblick!

Annars sitter man här och väntar på spelet så köper man spelet och så visa det sig att spelet var rent dåligt så har man slösat 500kr. Så jag tycker det är bra att dom visar trailers och bilder och info så folk kan kolla om det är ett spel för dom :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VOTE: Ja, så man får en inblick!

Annars sitter man här och väntar på spelet så köper man spelet och så visa det sig att spelet var rent dåligt så har man slösat 500kr. Så jag tycker det är bra att dom visar trailers och bilder och info så folk kan kolla om det är ett spel för dom :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor