Miami_vice88 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Vote: Nej, då vet man redan lite hur miljön är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 vote : ja jag vill igentligen inte veta för mycket om spelet innan det kommer men vet att jag inte kommer kunna hålla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 vote : ja jag vill igentligen inte veta för mycket om spelet innan det kommer men vet att jag inte kommer kunna hålla mig nä ja vet men d bästa me GTA e precis när man sätter i d o inte vet var FAN i staden/städerna man är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 nä ja vet men d bästa me GTA e precis när man sätter i d o inte vet var FAN i staden/städerna man är! jag vet men en trailer över SA lär inte klara av att avslöja så mycket.... med tanke på att spelet är 4-6 gånger VC storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 nä ja vet men d bästa me GTA e precis när man sätter i d o inte vet var FAN i staden/städerna man är! jag tycker dock att det är tvärtom...det värsta jag vet är att inte ha en aning om vad jag är.. vil genast utforska veranda hörn så jag har koll på läget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Ja, så man får en inblick! vill veta exakt allt om spelet när jag börjar spela.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag vet men en trailer över SA lär inte klara av att avslöja så mycket.... med tanke på att spelet är 4-6 gånger VC storlek nä men d där me ragdoll-fysik!! ja vill nte veta hur d e innan spelet!! d finns en site me d men d blir ju nog inte EXAKT likadant...d e mest efter man fått spelet som man kan kolla på trailers! ja kommer såklart kolla på dem som kanske släpps på måndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 vote : ja Men då ska det vara en liten trailer, man vill ju ha lite spänning när man installerar det eller sätter in det i ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Vote: ja, jag vill ha en liten inblick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Nån som kan lägga upp Trailern som släpptes 1 juni till Vice City och jämföra vad som visades eftersom man nu redan kan allt om Vice City ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Nån som kan lägga upp Trailern som släpptes 1 juni till Vice City och jämföra vad som visades eftersom man nu redan kan allt om Vice City ? jag satt o finslipade varje sak man såg i varje trailer för VC...stoppade varannan sekund för att kolla hur allt såg ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 VOTE: Ja, så man får en inblick! Annars sitter man här och väntar på spelet så köper man spelet och så visa det sig att spelet var rent dåligt så har man slösat 500kr. Så jag tycker det är bra att dom visar trailers och bilder och info så folk kan kolla om det är ett spel för dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 VOTE: Ja, så man får en inblick! Annars sitter man här och väntar på spelet så köper man spelet och så visa det sig att spelet var rent dåligt så har man slösat 500kr. Så jag tycker det är bra att dom visar trailers och bilder och info så folk kan kolla om det är ett spel för dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Vote: Ja, så man får en inblick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snurrise Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Vote: Nej, då vet man redan lite hur miljön är! det får man ju se redan av bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snurrise Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 undrar om spelet kommer till xbox också???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 undrar om spelet kommer till xbox också???? antagligen kiadant fast me lite förbättrad grafik, som xbox versionen av VC o III också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts