MATRIX Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Igår när jag ladda ner simmmoden så skulle man ändra main.scm.Sen när jag skulle ladda ett sparat spel så låter det pip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Igår när jag ladda ner simmmoden så skulle man ändra main.scm.Sen när jag skulle ladda ett sparat spel så låter det pip. instalera om ett bra förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Någon som har original main.scm?Snälla HHHHJJJÄÄÄPPP!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 instalera om ett bra förslag Redan gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Här: EDIT: Ta inte den här ta den nedanför!main.scm Redigerad 25 juni, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Här: EDIT: Sorry att det blev 2st !main.rar Redigerad 25 juni, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Här: TACK DET FÖR TJÄNAR DU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 De är bara att trycka på -New Game- istället för Load så funkar de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts