lulle Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Det finns en mittemot ditt hus där första uppdraget börjag i Miami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 mitt emot huset som man har med alla vapen och liv packeter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/driv3r_a.txt gå in här så får ni veta var alla Timmy finns (på alla banor ) och alla gömda bilar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Den funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jag undra om trucken finns i Take A Ride någonstans för den fans ju i sista uppdraget i Nice sen undra jag om det finns en lyftkran någonstans jag har läst det någon stans..... Sen Undra jag om det finns någon karta var alla bilar finns gömda och alla timmis för den här sifan i denna topicen funka inte om det nu var en karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Jag undra om trucken finns i Take A Ride någonstans för den fans ju i sista uppdraget i Nice sen undra jag om det finns en lyftkran någonstans jag har läst det någon stans..... Sen Undra jag om det finns någon karta var alla bilar finns gömda och alla timmis för den här sifan i denna topicen funka inte om det nu var en karta http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/33465.html gå in på den filen som är gjord av Da Hui, den är mest välgjord.... han kommer för övrig att släppa en ny fil på onsdag med alla uppdrag från Istanbul *gocarten är såååååååååååååå rolig.... Redigerad 29 juni, 2004 av Onte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Tack Onte att du visa nu har jag bara 3 bilar kvar sen har jag alla Men jag undrar fortfarande var den Lyftkranen finns för det stod på en sida jag läste på att det skulle finnas en Lyftkran men ej känt om man kunde manöverera den Men jag kom inte ihåg vad sidan hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 En fråga hur ska man gör på det uppdraget där man jagar Calita i Istambul det e nästan omöjligt tycker jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) En fråga hur ska man gör på det uppdraget där man jagar Calita i Istambul det e nästan omöjligt tycker jag iallafall I Nice vid hamnen brevid fyren (med en Timmy Virmecilli i btw. ) så finns det en stationär lyftkran som man kan klättra upp i, men man kan inte köra den. Det ser så ut men man trycker på X-knappen (X-box) så händer inget. Det kanske finns ngn mer lyftkran men inte vad jag vet. EDIT: vad fan vart det med quoten ? lite fel dära läste ngn som ville veta nåt om ngn lyftkran Redigerad 15 november, 2004 av Aykaramba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vad är en Tommy virmecilli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Vart Hittar Man Alla Tommy Vercetti (stavning) någonstans??? ringa in på kartan/kartorna vart han är plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts