Jump to content

Driv3r Guru

Onte
 Share

Recommended Posts

Jag undra om trucken finns i Take A Ride någonstans för den fans ju i sista uppdraget i Nice sen undra jag om det finns en lyftkran någonstans jag har läst det någon stans.....

:D

Sen Undra jag om det finns någon karta var alla bilar finns gömda och alla timmis för den här sifan i denna topicen funka inte om det nu var en karta :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag undra om trucken finns i Take A Ride någonstans för den fans ju i sista uppdraget i Nice sen undra jag om det finns en lyftkran någonstans jag har läst det någon stans.....

:D

Sen Undra jag om det finns någon karta var alla bilar finns gömda och alla timmis för den här sifan i denna topicen funka inte om det nu var en karta :D

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/33465.html

gå in på den filen som är gjord av Da Hui, den är mest välgjord.... han kommer för övrig att släppa en ny fil på onsdag med alla uppdrag från Istanbul

*gocarten är såååååååååååååå rolig....

Redigerad av Onte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Onte att du visa nu har jag bara 3 bilar kvar sen har jag alla :D

Men jag undrar fortfarande var den Lyftkranen finns för det stod på en sida jag läste på att det skulle finnas en Lyftkran men ej känt om man kunde manöverera den Men jag kom inte ihåg vad sidan hette :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 months later...
En fråga hur ska man gör på det uppdraget där man jagar Calita i Istambul det e nästan omöjligt tycker jag iallafall :D

I Nice vid hamnen brevid fyren (med en Timmy Virmecilli i btw. -_- ) så finns det en stationär lyftkran som man kan klättra upp i, men man kan inte köra den. Det ser så ut men man trycker på X-knappen (X-box) så händer inget. Det kanske finns ngn mer lyftkran men inte vad jag vet.

EDIT: vad fan vart det med quoten :P? lite fel dära läste ngn som ville veta nåt om ngn lyftkran

Redigerad av Aykaramba
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
  • 1 year later...