Onte Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Nu har jag klarat alla uppdrag och dödat några Timmy Vermicelli´s (Tommy Vercetti med "armpuffar" som man kan hitta på gömda ställen)!!! Om ni har problem eller behöver hjälp med något uppdrag kan ni fråga mig på den här topicen för jag orkar inte gå till varje enskild topic och svara på en massa konstiga frågor... skriv dem här så ska jag svara så fort som möjligt MVH // Onte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jag har problem med en uppgift! Det man kommer in i en bar så står det "Shot up the bar" så dödar jag dom fyra killarna som e där inne och så ska man paja ett visst antal mycket tills mätaren är full. Men jag hinner inte göra det. Jag pepprar över allt och så men jag kommer typ bara till 80% av grejen när tiden är ute. Finns det någon grej som ökar mycket när man pajar den?? eller har du något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jag har problem med en uppgift! Det man kommer in i en bar så står det "Shot up the bar" så dödar jag dom fyra killarna som e där inne och så ska man paja ett visst antal mycket tills mätaren är full. Men jag hinner inte göra det. Jag pepprar över allt och så men jag kommer typ bara till 80% av grejen när tiden är ute. Finns det någon grej som ökar mycket när man pajar den?? eller har du något tips? Gör såhär: Skjut de 4 kilarna så snabbt som möjligt (bry dig inte om hur mycket liv du har). Börja sedan att skjuta så många flaskor som möjlgt på bardisken. Skjuta sedan ner alla tavlor och "hyllor" som finns i rummet. Om mätaren fortfarnade inte är full så försök att skjuta sönder alla möbler.. Lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jag bara undra om du tyckte spelet var bra Onte ime att du har klarat det för jag har inte köpt det men jag har det bokat men just nu är jag vi Franska Riviäran och får det nu på måndag men jag bar undra om du tyckte det var bra och var värt och köpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Jag bara undra om du tyckte spelet var bra Onte ime att du har klarat det för jag har inte köpt det men jag har det bokat men just nu är jag vi Franska Riviäran och får det nu på måndag men jag bar undra om du tyckte det var bra och var värt och köpa?? Jag tyckte att det var klart köpvärt...men det är ganska utmanande och vissa uppdrag kan tyckas omöjliga att klara. Grafiken är välgjord med snygg design och i övrigt bjuder spelet också på sköna sounds av bla. Iggy Pop. Kontrollen inuti bilen är bland det bästa i hela spelet och när man har lärt sig att kontrollera bilen ordentligt är körkänslan otrolig. Utanför bilen tyckar jag att kontrolen fungerar bra trots en del kritik. Mellansekvenserna i spelet är otroligt snygga tillskillnad från "in-game"* sekvenserna som är smått halvtaskiga. Livslängden är mycket lång eftersom det det finns så många olika spelsätt förutom själva "story mode" Spelet är inte lika bra som Vice City var men det klår definitivt spel som tex. True Crime. 9/10 Totalt - Klart Köpvärt för den som är beredd att lägga ner lite tid på sitt spelande. Ungefär såhär bra bedömmer jag personligen att Driver är till årets kommande PS2 spel: 1. GTA: San Andreas 22 Okt. 2. Killzone Okt. - Sept. 3. MGS: Snake Eater Okt. - Sept. 4. Driv3r Ute Nu *in-game sekvens: Tillskillnad från de "riktiga" mellansekvenserna är dom här sekvenserna inte lika välgjorde och ser ut yngefär som om man står "gubben" som vanligt fast oftast ur en annan vinkel. I detta spel är dom ganska dåligt gjorda och motsvara verkligen vilken grafik detta spelet egentligen har. (...ser ut som man STYR "gubben"....) liten felstavelse Redigerad 25 juni, 2004 av Onte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Tack onte har klarat uppgiften nu klarade också den uppgiften man ska lägga 3stycken C4 på en båt...´kul uppgift Jag tycker det var värt köpet. (har det till xbox) Saknar blod , hårdare poliser. Polisen borde vara hårdare när man har fulltt i efterlyset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Tack onte har klarat uppgiften nu klarade också den uppgiften man ska lägga 3stycken C4 på en båt...´kul uppgift Jag tycker det var värt köpet. (har det till xbox) Saknar blod , hårdare poliser. Polisen borde vara hårdare när man har fulltt i efterlyset Jag har också Xbox men den är inlämmnad på ett ställe för att *host*chippas*host* och jag orkade inte vänta tills den är klar (2 veckor) så jag köpte spelet till PS2 och det funkar asbra faktiskt... ...back to Topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Nice!!! onte att du kunde skríva å ass mycket jag ska helt klart köpa det u! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jag behöver hjälp med att klara uppdaraget när man har varit å lämnat pengar hos en kille och ska ta sig därifrån, det är as svårt att ta sig därifrån, nån som har ett tips hur man ska klara det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jag behöver hjälp med att klara uppdaraget när man har varit å lämnat pengar hos en kille och ska ta sig därifrån, det är as svårt att ta sig därifrån, nån som har ett tips hur man ska klara det uppdraget? förklara uppdraget lite närmare... så kan jag svara bättre.--.-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) Jag behöver hjälp med att klara uppdaraget när man har varit å lämnat pengar hos en kille och ska ta sig därifrån, det är as svårt att ta sig därifrån, nån som har ett tips hur man ska klara det uppdraget? hmm...det var svårt för mig fast jag klarade det på första försöket Ja hade jävligt lite liv. När jag kom till när det börja komma massa bilar så sköt jag föraren som körde ganska lätt ett skott så e föraren död. Jag fick ta de j*vligt försiktigt. Och vara uppmärksam efter livpåsarna. Onte jag har problem med en uppgift! Det är man jagar en bil. Så man kan skjuta ur bilen med uzzi . Och så kör en bil efter den bilen som det är en pil på. Ska man skjuta i sönder bilen med uzzin eller bara följa efter? Det är svårt och pricka med uzzin. Och man har en mätare där uppe vad har man den till?? Redigerad 26 juni, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 kan man simma i driv3r? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 förklara uppdraget lite närmare... så kan jag svara bättre.--.-- Jag har klarat det nu, det var as svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 kan man simma i driv3r? japp man kan simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) grymt ska köpa det det är nog därför timmy vercelli har armpuffar tommy vercetti kan inte simma(stavning) Redigerad 27 juni, 2004 av heat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Onte jag har problem med en uppgift! Det är man jagar en bil. Så man kan skjuta ur bilen med uzzi . Och så kör en bil efter den bilen som det är en pil på. Ska man skjuta i sönder bilen med uzzin eller bara följa efter? Det är svårt och pricka med uzzin. Och man har en mätare där uppe vad har man den till?? Gör såhär: Röj undan den bilen som åker efter den du ska döda genom att antingen skjuta sönder den eller köra in i den så att den åker åt sidan... när du gjort det är det bara att försöka skjuta så mycket som möjligt efter dne andra bilen men om jag inte minns fel behöver du inte förstöra den medans du är i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 ska jag bara följa efter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 ska jag bara följa efter då? ja, men det skadar inte att avfyra lite skott ifall du på nåt oförklarligt sätt skulle träffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag köpte det ida!!! Jag tycker det är skitbra körkänslan äger och i början så va det så att jag tyckte fartkänslan var kass men sen när jag tryckte inn gasknappen hårdare så gick det MYCKET SNABBARE.... jag vet inte om det var ja som hadde tröga knappar men det gick så jä**a MYCKET FORTARE Nu e jag på de uppdragen när man ska köra efter 2 bilar och skjuta dom på Dodge Island Det e så jävla ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 HEHE... har inte med tråden att göra men... jag körde i NICE staden på take a ride. Så gick jag runt lite så gick jag till flygplatsen och så fanns där ett högt flygtorn med en stege hela vägen upp. Så jag börjar klätta upp där och när jag e uppe så står en kille med M4A1 vapen... och det är Timmy Vermicelli(Tommy Verceti från gta vc) med flyrkuddar på armana och jag börjar flabba ihjäl mig! men plötsigt så vänder han sig om och börja skjuta mot mig men jag sköt han innan och fick hans M4A1 so jag halltid har nu på take a ride Det stod: Timmy Vermicelli 1/10 så finns det nio andra stycken till "Timmy Vermicelli" i staden i så fall var vet du onte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts