Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Hehe, va lite klantig igår o råka ta bort orginal Handling.cfg, alltså min backup , har bara en moddad handling nu...så jag skulle vilja ha orginal handling.cfg, det är inte så bråttom med det skulle va bra utifall det blir nå fucked up när jag moddar handlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 samma här.. behöver även default.ide. försökt söka på forumet, men har inte hittat nått. om nån snäll skäl skulle va vänlig att lägga upp dom, eller kontakta mig på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 samma här.. behöver även default.ide. försökt söka på forumet, men har inte hittat nått. om nån snäll skäl skulle va vänlig att lägga upp dom, eller kontakta mig på msn du...du.... Du skriver med ÅÄÖ !!! har alldrig sätt dig göra det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 haha, ja vet, kom hem i tisdags. dags att ändra min signatur antar ja =P men som sagt... vi behöver orginal default.ide och handling.cfg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 aight.Orginal.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 dude, you rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 aight. Tack kung mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 tack...då vet jag vart jag ska hämta orginal-handlingen när jag vill återställa. Glömde som vanligt backup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts