Yazmadjian Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 vad skall man göra med col-filerna som följer med en del bilar när man laddar ner dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 vad skall man göra med col-filerna som följer med en del bilar när man laddar ner dom?? lägga in dem i dendär viechle.col (stavning?) tror jag..men nå col tool grejj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Du öppnar Vehicle.col med CollEditor... där ersätter du bilens nuvarande coll-modell med den du fick (brukar vara en HTML-fil) genom att klicka på "Replace". Glöm inte göra en backup av den nuvarande genom att klicka på "Extract"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Du öppnar Vehicle.col med CollEditor... där ersätter du bilens nuvarande coll-modell med den du fick (brukar vara en HTML-fil) genom att klicka på "Replace". Glöm inte göra en backup av den nuvarande genom att klicka på "Extract"... så om jag tar col filen från yatch seaways, kan jag gå överallt på båten utan att ramla ner i vattnet då? gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yazmadjian Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Du öppnar Vehicle.col med CollEditor... där ersätter du bilens nuvarande coll-modell med den du fick (brukar vara en HTML-fil) genom att klicka på "Replace". Glöm inte göra en backup av den nuvarande genom att klicka på "Extract"... Var Finns COL Editor??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Var Finns COL Editor??? gtasajten tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts