ToCo Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag undrar bara om någon annan fåt med en tysk instruktionsbok!? Då menar jag endast en tysk instruktionsbok och ingen annan! Jag fick en karta på engelska också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag undrar bara om någon annan fåt med en tysk instruktionsbok!? Då menar jag endast en tysk instruktionsbok och ingen annan! Jag fick en karta på engelska också! KE Media har medddelat att vissa exemplar av Vice City levereras med tysk manual istället för Engelsk. Om du fått fel manual skall du maila till kemedia.sverige@kemedia.com och skriva att du fått en tysk manual. Skriv även ditt namn och adress så skickar de ut en Engelsk manual per post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToCo Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Aha tackar så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Aha tackar så mycket! de ä sånt häe forum ä till för ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag läser aldrig manualer.... man lär sig så snabbt endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fruxo Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Dock är GTAs manualer ofta rätt underhållande. Brukar inte innehålla speciellt mycket om hur man spelar eller så men rätt trevlig läsning i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det var fula bilder i GTA3 handboken tyska polisbilar som ite finns med i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det var fula bilder i GTA3 handboken tyska polisbilar som ite finns med i spelet.. Inte i PC-manualen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 KE Media har medddelat att vissa exemplar av Vice City levereras med tysk manual istället för Engelsk. Om du fått fel manual skall du maila till kemedia.sverige@kemedia.com och skriva att du fått en tysk manual. Skriv även ditt namn och adress så skickar de ut en Engelsk manual per post. Tack så mycket... Har nu skickat ett mail till dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Tack så mycket... Har nu skickat ett mail till dom... youre welcome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxy Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 FEL UPPGIFTER ANGÅENDE TYSK MANUAL! Det stämmer inte att man kan få engelsk manual av KE MEDIA genom att maila dem sitt namn och adress. Man måste vända sig till butiken där man köpte spelet för engelsk manual. Spelet är inte speciellt svårt att komma underfund med och manualen är inte speciellt nödvändig för spelets skull. MYCKET NÖJE MED VC DÅ DET ÄR ETT UNDERBART SPEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts