hADEZ Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 hejsan!? jag vill veta hur man gör en 3d-gubbe till gta vice city.. vilket program? ett seriöst svar skulle jag uppskatta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 hejsan!? jag vill veta hur man gör en 3d-gubbe till gta vice city.. vilket program? ett seriöst svar skulle jag uppskatta?? "3d gubbe" beror på hur du menar...sådär som patrik gjorde, gjorde om en från grunden, då använder man photoshop, det finns en engelsk guide iallfall..kommer inte ihåg adressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Han menar nog att ändra hela spelaren, då måste du ha 3d kunskaper och ett bra program, för det är inte lätt att ändra player.dff, tror man måste ändra animationerna då också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Han menar nog att ändra hela spelaren, då måste du ha 3d kunskaper och ett bra program, för det är inte lätt att ändra player.dff, tror man måste ändra animationerna då också? aha! då förstår jag..men man kan ju typ alldrig öppna .player.dff med zmodeler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 "3d gubbe" beror på hur du menar...sådär som patrik gjorde, gjorde om en från grunden, då använder man photoshop, det finns en engelsk guide iallfall..kommer inte ihåg adressen Vilket skin menar du? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Vilket skin menar du? :"> äh skitsamma, glöm det, tänkte ju fel, han menade modellen medans jag menade ett skin, forget it.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts