insight Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Jag har läst guiden här på gtasajten, och vet att TV-bilarnas antenn ska peka mot sparstället. Men jag har stulit en sådan och åkt i riktning med antennen, men den tar mig in i rednecks område, och till slutet av banan.. Den pekar alltså i riktning utanför banan.. jag kan inte komma längre.. I vilken stadsdel är sparstället öht? Kanske bör tillägga att jag spelar på PSX och inte PC som de flesta verkar göra. Börjar bli lite desperat Redigerad 25 juni, 2004 av insight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Det kanske bara är så på PC. Eller så följer du den åt fel håll. Testa köra åt det håll som dig INTE pekar åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Kör upp på motorvägen, åk mot mitten tilsl du komemr til len öppen yta (jag tror att det är en stjärna eller något i mitten) sen ligger kyrkan neråt. Annars kan du ta tåget och gå av vid stationen med en parkeringsplats på höger sida. Sen ligger kyrkan direkt åt vänster. Saveplatserna ligger alltid ungefär i mitten av kartan. Redigerad 25 juni, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jaja...svårt att beskriva vägen...men jag kan alla städer i alla GTA-spel precis utantill. Enklast då. Då behöver man inte trassla med karta och kompass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jaja...svårt att beskriva vägen...men jag kan alla städer i alla GTA-spel precis utantill. Enklast då. Då behöver man inte trassla med karta och kompass. Läste du inte mitt inlägg eller? Jag beskrev ju vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 har bara hitat ett stäle där man kan spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Det finns bara ett sparställe på varje bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 det viste ja inte arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Det finns bara ett sparställe på varje bana. No shitting Sherlock? Man kan inte åka fram och tillbaka mellan stadsdelarna, självklar kan man spara i alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Sparar man inte där man börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Sparar man inte där man börjar Lite gamal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 En aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts