Burner Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jag är på uppdraget när man ska placera C4 på en yatch(stavning?) men jag har så lite i liv när jag kommer dit så jag dör nästan direkt Vad ska jag göra för att få mera liv för att klara det eller för att klara det med så lite liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Gå till dit hus där finns skit många liv paket bla. vapen amunaton också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) tack för tipset men jag har klarat det nu. Nu behöver jag hjälp med ett annat uppdrag, det e det när man ska ta sig ifrån ett stort industriområde, nån som har ett tips föra att klara det uppdraget? Jag har klarat uppdraget nu. Redigerad 27 juni, 2004 av Burner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jag är också på båt uppdraget. Hur mycket är det kvar av spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts