anders_142 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag behöver guidning så här långt har jag kommit.. såg att man ska fixa dörrarna men nån grej så jag måste få veta hur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 en bild den kom inte med på förra.. här iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 hmm inte för att vara negativ men ja tror du har valt en lite fel bild att använda som blueprint då kameran har varit lutad uppåt när kortet togs så bilen kommer bli typ 3 decimeter lägre i takhäjd än va den ska va tror ja hehe.. men väldigt snygg bil annars Skyline for life! Här har du en tutorial som kanske kan ge lite hjälp http://www.awesysnet.ca/zmt/v2/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 aa jag vet att bilden var konstig men det fanns knappt nån annan.. jag har andvänt den där tutorialen men funka inte måste lära mig mer.. aja jag hinner inte skriva nu ska dra.. midsommar du vet.. skriver sen... ps kan du hjälpa mig?? så bilen blir bra?? typ dummys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Här är lite blueprints: http://www.suurland.com/blueprint_x.php?im...skyline_r34.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag skulle ALLDRIG kunna lägga in en bil som är äfter 1980 i gta vc..man tar ju bort den sköna 80-tals känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 jag fattar inte vada blueprints är jag är en newbie vad e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Blueprints är en slags ritning på en bil, uppifrån, nerifrån, höger, vänster, framifrån, bakifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 ok.. jag lär mig hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts