ERROLS TRUMMA Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Tycker det borde vara flera per gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jaha? Lika dryg o kul som vanlig Metanolic! nje, flera gäng billar tycker jag inte..är bättre om dem har 1 bil...men der emot fler färger på bilarna...själv har jag gjort så voodoon är organge, röd(orginal) och silver, mkt roligare o snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag har aldrig fattat var alla gängen får sina bilar från. det vore kul om dom i stället för att ha samma modell så kunde dom ha olika fast målade i en viss färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Tycker det är bra som det är. Skulle vara tråkigt om alla gäng hade samma bilar. alex gta @ Dom tvingar nog bil tillverkarna att göra några "coola" gängbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jag menar att dom borde kanske ha ett gänghus med ett garage där dom har sina bilar.Dom borde bara ha typ två bilar per gäng alltså en van och en speciel bil såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Tycker det är bra som det är. Skulle vara tråkigt om alla gäng hade samma bilar. alex gta @ Dom tvingar nog bil tillverkarna att göra några "coola" gängbilar. eller så kanske endel Haitaner i gänget kan mkt om bilar och har ett litet place där dem knackar ihop dem, eller så snor dem bara bilar o gör om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts