Cortez Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Tufft val mellan öl och läsk... Vote: Läsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Avlopsvatten!!!!(He...he) Vote:läsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Öl är absolut godast.. En iskall öl som stått i frysen en stund, upphälld på glas med massa krossad is i..! Men som ni redan har sagt så släcker vatten törsten bäst.. men öl är fortfarande godare.. vote: Öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Vote: Läsk Kall Coca Cola är en riktig god törstsläckare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Ett iiiiiiiskall glas cola på eftermiddan när det är kokhett. Inte mycket som slår det Voteelivote: Läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Ett iiiiiiiskall glas cola på eftermiddan när det är kokhett. Inte mycket som slår det Voteelivote: Läsk. jo, en hel flaska iiiiiskall cola. Vote: läsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Öl är absolut godast.. En iskall öl som stått i frysen en stund, upphälld på glas med massa krossad is i..! Men som ni redan har sagt så släcker vatten törsten bäst.. men öl är fortfarande godare.. vote: Öl jag hoppas det inte blir för mycket öl nu Stellan, du måste behärska dig vote:läsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Men sluta hacka på Arman ffs, jag har inte sett nåt fel han har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Men sluta hacka på Arman ffs, jag har inte sett nåt fel han har gjort. Jo jag tycker också att det släcker törsten bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts