Wild_hawk Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag tycker att det är mycket lättare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag tycker att det är mycket lättare! menar du inte tvärtom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 1 vs 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 1 vs 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det värkar inte så lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det värkar inte så lätt... wild_hawk skrev nog så för att väcka uppmärksamhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag råkade rösta "ja" men menade nej... jag uppfattade frågan som "Tycker ni att gta vc är bättre än Gta 3?" Jag tycker uppdragen är både svårare och längre, men det är bara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag råkade rösta "ja" men menade nej... jag uppfattade frågan som "Tycker ni att gta vc är bättre än Gta 3?" Jag tycker uppdragen är både svårare och längre, men det är bara bra Hur många uppdrag finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag provade det i dag för första gången och jag tycker att det var svårare än gtaIII (men det kan vara för att jag suger på ps2)... Riktigt kul var det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts