Wild_hawk Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) tack det är dock en sann historia, tyvärr.. Redigerad 2 juli, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 i woke up, as usual with a strong headache i'm freezing, in my heart cuz i know today somebody is getting wasted wasted, cuz if somebody have to live, somebody have to die oh lord, i don't know if i love or hate the life, i don't know why i cry do i cry of happines because i survived some hours or because i cutted a life, i'm feeling like i coward i don't understand, why do i fight to survive if i'm just someday going to die please great lord, show me the right way, the light i can't take this anymore, i'm to tired to fight and everytime i sleep i'm having nightmares please tell me, do i fit in somewhere? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 kände att jag bara måste posta en text av juggalo freek ninja, så satans skön, en diss till crice Av Juggalo freek ninja Käften Tommy du e fördumsfull som supande Nazister Klart Höken tar till kröken vi e fan båda glupande Alkolister Blod me högre procent än vodka och svett av etanol Du e bara avundsjuk för att du inte ens vågar titta på alkohol Tvinga dig gifta dig me din morsa så ja kan döda dig å göra henne änka Vadå att jag inte stava, du kan ju för fan inte ens tänka Jag, Wild Hawk och GTA3 Freak äter dig som Hannibal Uppäten som en galen kannibal, sönder jukad som kanin anal Det är ju för fan mindre flyt i dina texter än i stelnad fil Dödar dig genom stan, en stenad mil, tare lugnt blir stenad av sil Så satans skön Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) jag måste bara säga det här, ALLT NI SKRIVER ÄR SÅ JÄVLA LÖJLIGT. (ok inte allt , men det t.ex. som Wild_Hawk: Tvinga dig gifta dig me din morsa så ja kan döda dig å göra henne änka. Sånt är så j*vla löjligt tycker jag. Tacka vet jag riktig rap, som RUN DMC ) Redigerad 4 juli, 2004 av Mikolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 jag måste bara säga det här, ALLT NI SKRIVER ÄR SÅ JÄVLA LÖJLIGT. (ok inte allt , men det t.ex. som Wild_Hawk: Tvinga dig gifta dig me din morsa så ja kan döda dig å göra henne änka. Sånt är så j*vla löjligt tycker jag. Tacka vet jag riktig rap, som RUN DMC ) ja du tycker det är löjligt, fast jag och många andra tycker inte det, alla får ha sin egen åsikt så är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 jag måste bara säga det här, ALLT NI SKRIVER ÄR SÅ JÄVLA LÖJLIGT. (ok inte allt , men det t.ex. som Wild_Hawk: Tvinga dig gifta dig me din morsa så ja kan döda dig å göra henne änka. Sånt är så j*vla löjligt tycker jag. Tacka vet jag riktig rap, som RUN DMC ) Tycker också att detta Är löjligt, allt handlar om droger och död.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Tycker också att detta Är löjligt, allt handlar om droger och död.... Alltså kan inte du hålla käften, det handlar inte alls om det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Alltså kan inte du hålla käften, det handlar inte alls om det. Ok...förlåt om jag var lite överdriven....men t.ex. Tvinga dig gifta dig me din morsa så ja kan döda dig å göra henne änka Till vilken nytta.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Ok...förlåt om jag var lite överdriven....men t.ex. Till vilken nytta.... Det kallas att battla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Ok...förlåt om jag var lite överdriven....men t.ex. Till vilken nytta.... ohhhhhhhhhhhhh *suck* , respektera att vissa tycker om det här och vissa tycker inte om det här, men kom fan inte och klaga håll de för er själva. Eller skapa en annan tråd, i den här droppar vi texter Redigerad 4 juli, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 ohhhhhhhhhhhhh *suck* , respektera att vissa tycker om det här och vissa tycker inte om det här, men kom fan inte och klaga håll de för er själva. Eller skapa en annan tråd, i den här droppar vi texter OK....jag ger mig nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 OK....jag ger mig nu. och du.. Byt färg på texten, jävligt iretterande färg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 och du.. Byt färg på texten, jävligt iretterande färg. Jag gillar att vara irriterande..... Kanske ska byta till grön istället... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Denna text går ut till alla mods som tror de är hårda/ stell är kass och funny tror han har kraft som yoda/ föresten hört det senaste: stellhell/ är homosexuell/ när stell läser denna text så sluter han upp med sin röv parning/ så gråter han en skvätt men i tröst ger mig en varning/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Kör lite multies då! T.e.x Jävla fetto hela ditt rum är fullt med bullpapper/ Du behöver motion förfan börja lite lätt tex med rulltrapper/ Jag är som "Pojken med guldbyxorna" fast skiter i sedlar och drar ut guldtacker/ Pissar ner dig bara för du sket i o betala o blev jagad av tullvakter/ lägger rapp i takt och det är bättre än vad du nånsin har lagt! Redigerad 4 juli, 2004 av 2dope Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Ey yo. vill du ha klöver? En stad att ta över? Vill du makt? Kanske bilda nån maffia-pakt. I såna fall, det finns en sida som är bra och ny, Little Italy..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Miami The City of heat and sweet Nothing that a gangster can defeat Tommy Vercetti the gang leader He is a real big fish feeder When he takes his enemies out on a swim ditch them, shoot´em, dump him His wheels shines in da sun the weather is hot, the rubber feels like gum Palm trees and Ocean Drive It feels like some hot music like Jackson Five. Driving on the streets in your damn nice cadillac It feels like this great 80´s feeling is back Take a swim in the upen blue sea way better than a small bag with weed Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Take a swim in the upen blue sea Kan ju iofs inte rekommendera att göra det i VC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Denna text går ut till alla mods som tror de är hårda/ stell är kass och funny tror han har kraft som yoda/ föresten hört det senaste: stellhell/ är homosexuell/ när stell läser denna text så sluter han upp med sin röv parning/ så gråter han en skvätt men i tröst ger mig en varning/ Vilda höken öppnar truten och tigger om att bli skjuten/ mucka inte gräl med modsen om du vill slippa hamna på akuten/ tjafsa inte med oss för vi är hårda som sten/ gör dig själv en tjänst och joina frälsningsarmén/ inse att vi inte tar åt oss ett skit av dina rader/ tro inte att du kan dissa oss med din mesiga schlager/ en varning är så lätt att få så därför får du två/ the moderating team kommer du aldrig kunna klå/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Vilda höken öppnar truten och tigger om att bli skjuten/ mucka inte gräl med modsen om du vill slippa hamna på akuten/ tjafsa inte med oss för vi är hårda som sten/ gör dig själv en tjänst och joina frälsningsarmén/ inse att vi inte tar åt oss ett skit av dina rader/ tro inte att du kan dissa oss med din mesiga schlager/ en varning är så lätt att få så därför får du två/ the moderating team kommer du aldrig kunna klå/ Haha, Arvid, jag börjar faktiskt undra nu om du har battlat förut före Tha Rap Box 1 och 2? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts