mankan Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 hej. Nu på sista tiden har mitt gta vc på playstation 2 börjat stannat till man kan spela typ 10 min sen så börjar playstationet låta konstigt och irreterande sen blir det som fel i spelet grafiken laggar sönder och så, sen så kommer det upp en ruta där det står loading och den försvinner aldrig så här blir det VARJE gång jag lirar nu undrar jag är det minneskortet som är fullt ? playstationet som skurit eller är det bara fel på skivan? om det är skivan som är repik och gått sönder kan jag då på något sett få till baka mina pengar ? eller få ett nytt spel? för det var rätt länge sen jag köpte spelet tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 kolla att inte ps2an är sär genom att testa andra spel.. det kan vara pga. repor som det hänger sig.. och det är inte pga. att minneskortet är fullt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Har du läst handboken till PS2? Sköter min nu så att den är i perfekt skick att kunna lira SA oavbrutet i Veckor! Nej men har du damsugit gallret på framsidan på PS2an? Kan bli mycket dammigt där, står även i manualen att man ska göra så ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 dammsugat ps2 nu funkar skit bra att jag inte tänkte på detta tidigare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 mm tänkte väl det.. gör nu detta rätt ofta så att det är dammfritt där.. Roligt att det funkar nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 får nog också damsuga mitt ps2. Man vet aldrig vad man hittar där mer en dam (fluger, myror mm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts