Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Det gör man inte. Bara mod crew och Hultan som kan se hur många varningar en medlem har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 det borde finnas..så man kna fråga nån mod om hur många varningar man har.. lr nått i settings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 DivXsweden.net har en sån där "Varningsmätare"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Det är bara en inställning som admin har stängt av.. Är den på då ser man sina varningar men inte andras.. 75% <|@|@|@|@|_|> Ungefär så ser den ut... inte alls likt men nästan.. Redigerad 25 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Såhär ser det ut.. Och det är bara mod crew + hultan som kan se det.. Redigerad 25 juni, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Såhär ser det ut.. Och det är bara mod crew + hultan som kan se det.. Ahh så var det.. nästan som min beskrivning iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Såhär ser det ut.. Och det är bara mod crew + hultan som kan se det.. Kanske ska ta bort ip:t. Inte för att det ser ut som nån normal ip men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Kanske ska ta bort ip:t. Inte för att det ser ut som nån normal ip men. lol på dig.. Hur ofta har man IP 222.222.222.222 om jag får fråga? Trodde du att jag skulle lägga upp hans riktiga IP har.. Skulle inte tro det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Kanske ska ta bort ip:t. Inte för att det ser ut som nån normal ip men. det var en skum rackare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 lol på dig.. Hur ofta har man IP 222.222.222.222 om jag får fråga? Trodde du att jag skulle lägga upp hans riktiga IP har.. Skulle inte tro det.. Nej det var därför jag sa att den såg skum ut. Men vadå ändrade du den innan du la upp bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Ja, jag ändrade IP:t.. Skulle inte få för mig att lägga ut någons IP om han inte har gjort något olagligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Nej det var därför jag sa att den såg skum ut. Men vadå ändrade du den innan du la upp bilden? skulel tro det.. om man kollar framför första punkten så ere ett svart streck typ. Så han har nog mojat med bilden ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Ja, jag ändrade IP:t.. Skulle inte få för mig att lägga ut någons IP om han inte har gjort något olagligt.. Kan du ändra det eller ändrade du typ i photoshop? i så fall vad det väl rätt onödigt när du bara kunde täckt över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Kan du ändra det eller ändrade du typ i photoshop? i så fall vad det väl rätt onödigt när du bara kunde täckt över det. Amen skitsamma nu det kvittar väl om han ändrar det eller skriver över det Kababen har i alla fall sett hur det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jahapp... då syns väl min dumma varning som jag drog på mig i vardagssnack också sådär då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Kan du ändra det eller ändrade du typ i photoshop? i så fall vad det väl rätt onödigt när du bara kunde täckt över det. Paint vettu.. Och det va så att han IP började på 222 så jag kopierade det och klistrade in det över dom andra siffrorna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Jäkla rabalder över hur han ändrade en bild...Photoshop eller Paint... vem bryr sej?! Det spammas för mycket på gtasajten enligt min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Hur ser man när man får en varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Hur ser man när man får en varning? Läs inläggen längst upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts