Ocke Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag så en bil med två tjejer i och så tog jag bilen coh ena människan lämnade i bilen när jag körde så skrek hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag så en bil med två tjejer i och så tog jag bilen coh ena människan lämnade i bilen när jag körde så skrek hon och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Alltså jag fattar inte ,sitter det max 2 stycken i en bil ???¿?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det borde va MAX4 personer i en bil 8 i en limmo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det borde va MAX4 personer i en bil 8 i en limmo! 50 i en buss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 ... går det att åka civilt med en buss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag har sett en bil me 3pers HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 ha väl jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag så en bil med två tjejer i och så tog jag bilen coh ena människan lämnade i bilen när jag körde så skrek hon Hände samma med mig... Jag undrade va fan det va som skrek... Sen hoppade jag ur och då hoppar en jävla kärring ut och springer iväg me armarna i luften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det där påminner mig när jag körde på två pers som åkte motorcykel.Han som satt och fick snålstjuss skjöt ihäl han som skjutsade snubben.Jag tog motorcykeln och då hoppade han på där bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 hehe...Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baur Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 har hänt liknande flera gånger i gta3 för mig, en gangsnubbe som hoppar in i bilen på fel sida när han ska sno den eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 När jag snodde en snut bil satt snuten fortfarande kvar! alltså han i passagerar sätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonycipriani Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 grabbar gör så här baxa en buss stanna den vid en busshållplats så kommer folk in i din buss du får 5 dollar för varje männsika som kommer in fyll hela bussen sen åker du ner till stranden och kör den mot vattnet och hoppa ut medans den åker, now that's enertaining! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Det kom en skoter förbiåkande med 2 pers på och jag skjöt ner den bakre med snipergeväret, men den andra märkte inget utan körde bara vidare, rätt coolt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts