Vice-Nasty Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Hur tror ni uppdragen kommer se ut ? Som i LC och VC eller ? Jag tror att uppdragen fortfarande kommer vara för lätta och för larviga... Finns lixsom vissa updrag som är fjantiga... Vad tror ni.. + en sak till..... Varfär inte en gaffeltruck =D välta andra bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
balun Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 skulle va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Säkert samma typ av GTA-uppdrag, men mycket svårare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Det blir nog som vanligt. "Hämta den, döda den..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Som vanligt får jag förklara *ironi* Eftersom RockStars har satt dit funktionen, att uppdragen blir enklare ifall man fastnat så tror jag att: uppdragen kommer att bli mycket svåra. Till början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Hoppas/tror att det kommer vara mycket uppdrag som har "gäng" inblandade. Börjar bli tråkigt att springa själv till sina offer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jag tycke att Porrstudions uppdrag i Vc var roliga.. hoppas och tror att det blir fler liknande sånna updrag i Sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Hoppas/tror att det kommer vara mycket uppdrag som har "gäng" inblandade. Börjar bli tråkigt att springa själv till sina offer nu. Då måste man förklara igen Ja, gängen följer dig överallt! På alla uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Då måste man förklara igen Ja, gängen följer dig överallt! På alla uppdrag! eee om man själv vill eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jag hoppas för fullt att uppdragen kommer vara hur roliga som helst... Så, nu vet ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jag hoppas att dom blir lika bra som i Mafia. Men det kommer de inte att bli... Tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 blir väl samma som det andra spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 eee om man själv vill eller hur? Kanske! Annars är det ju bara att skjuta ner alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) Jag tycke att Porrstudions uppdrag i Vc var roliga.. hoppas och tror att det blir fler liknande sånna updrag i Sa.. var roligt för de va ju bara ett Hoppas de blir mer sånna KAnske typ biljakter o sånt skulle vara kul. Att man skulle typ jaga någon som hoppar in i en bil o sen ska man förfölja honom tills man dödar han Redigerad 27 juni, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 var roligt Hoppas de blir mer sånna KAnske typ biljakter o sånt skulle vara kul. Att man skulle typ jaga någon som hoppar in i en bil o sen ska man förfölja honom tills man dödar han Eller en fett grym "gäng strid" liknande den i vc när dom kommer på Sanchez. Fast ännu mer "story" i uppdraget. Man slåss först med nävarna sen kommer rör och baseboll trän in i leken. Tillslut kommer pistolerna upp och då springer det ena gänget iväg. Då dödar ens gäng alla utom en som lyckas komma undan. Då ska man springa efter honom(själv). Tills man kommer till deras lilla "hideout" där man blir tillfångatagen av några killar som lurar bakom en dörr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts