bobb0 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 http://www.webhallen.com/prod.php?id=18230 ja hade tänkt köpa den här men undrar om den lyser upp mycket?? för jag köpte ett litet neonrör o det lyste fan inte upp nåt eller vet ni nån annan sida med bra fläktar, neonrör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag har ett Neonrör 30 cm i min dator och det lyser upp som bara f**n! Så hur långt var ditt? Och sen beror det ju på hur ditt chassi är byggt.. ( om det är glas på sidan mm. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 var köpte du ditt?? mitt är typ 10 cm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 http://www.gtek.se/ oslagbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Clas Ohlson's!! Finns på många ställen men jag köpte mitt på Gallerian I Sthlm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 tack add3 och curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Finns nog inget snyggare.. Lägger upp en bild på min best! Cover your eyes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Finns nog inget snyggare.. Lägger upp en bild på min best! Cover your eyes! Sexig dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Nej inte neon. UV är dock skitsnyggt ska ha det i datorn jag bygger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Dessa saker tycker jag inte om när det gäller datorer: neon och annat färglatt äckel lyse, raidmax och thermaltake Btw. StellHell, tvungen att ha bilden i 2500*1900? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Finns nog inget snyggare.. Lägger upp en bild på min best! Cover your eyes! Vilken sköööönhet!!! fast min ser likadan ut fast blått neon.. men det börjar bli lite tjatigt imeatt alla har blått. Redigerad 24 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Curly, finns ju inget snyggare än neon!! och btw, raidmax gör dom sexigaste chassina i hela världen! Everest, Add3: Danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Om ni ska köpa neon se till att köp sunbeam och inte bitsmodding. Sen blir det snyggt utan neon med. t.ex: http://bit-tech.net/images/article/135/Front800wWMk.jpg Redigerad 24 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Curly, finns ju inget snyggare än neon!! och btw, raidmax gör dom sexigaste chassina i hela världen! Everest, Add3: Danke! Ska fan ha neon på min nya dator, men den kommer i september.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ska fan ha neon på min nya dator, men den kommer i september.. Vad ska du ha för dator då? För nu i sommar händer det extremt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Fujitsu Siemens Scaleo 800, nyaste.. Jag vet hade tänkt att köpa en efter sommaren, men Pappa fick typ erbjudande från jobbet(Siemens), och det var ganska bra pris för en bra dator.. edit: Processor: Intel Pentium 4, 3,2Ghz, HT Minne: 1024 Mb DDR Hårddisk : 320 GB (7200 RPM) Grafikkort: ATI Radeon X800 Pro, 256mb Skärm: TFT 17".. Moderkort: Intel var det i allafall, har inte pappret här.. Nätverk: W-LAN, vanligt 100 Mbit/s nätverkskort DVD-brännare: Bränner DVD i 4x (CD: 16x) Övrig hårdvara: Minneskortläsare (stödjer 7 olika kort) Mjukvaror: En Massa skit Pris: Runt 11000:- Redigerad 24 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 men den fläkten på webhallen som ja skrev i första posten.. är den bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 menar du denna? http://www.gtekdistribution.se/img_thumb/RL029_medium.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 nej det tror ja inte den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Fujitsu Siemens Scaleo 800, nyaste.. Jag vet hade tänkt att köpa en efter sommaren, men Pappa fick typ erbjudande från jobbet(Siemens), och det var ganska bra pris för en bra dator.. edit: Processor: Intel Pentium 4, 3,2Ghz, HT Minne: 1024 Mb DDR Hårddisk : 320 GB (7200 RPM) Grafikkort: ATI Radeon X800 Pro, 256mb Skärm: TFT 17".. Moderkort: Intel var det i allafall, har inte pappret här.. Nätverk: W-LAN, vanligt 100 Mbit/s nätverkskort DVD-brännare: Bränner DVD i 4x (CD: 16x) Övrig hårdvara: Minneskortläsare (stödjer 7 olika kort) Mjukvaror: En Massa skit Pris: Runt 11000:- Whoa! Vilken jävla superdator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts