Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Har problem med ett uppdrag när man ska köra på massa tunor och grejer. Och bilen får inte förstöras men killarna skjuter ju på bilen så det går i sönder! någon som vet hur jag ska göra eller något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 har klarat uppgiften nu men har en nytt problem kommmit till en bar. Så står det: "Shoot up the bar" och jag har dödat alla i baren och skjutit sönder allt sen går jag ut men detg går inte hoppa in i bilen så kommer polisen och det blir mission failed.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Är det ingen som vet? Hur många e det som man ska döda i baren? jag har dödat 4 stycken är nån speciell grej som man ska paja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Opie Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 det finns en mätare uppe i rutan typ o du skjuter sönder hela stället tills hela är ifylld o sen så springer du bara ut.. typ nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 det finns en mätare uppe i rutan typ o du skjuter sönder hela stället tills hela är ifylld o sen så springer du bara ut.. typ nåt sånt det är omöjligt att göra det på den tiden! Skjuter ju ner allt får inte hela rutan ner innan polisen kommer. Finns det någon grej som fyller mycket?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Inget som vet?? jag kommer typ bara upp till 70% när tiden är ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Hahhahahaha bara du som har postat i den här topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Hahhahahaha bara du som har postat i den här topicen! hehe bara Opie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts