kariya Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 varför inte helgrilla barnn på grillspett tror inte det skulle vara så gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Stämningar resulterar inte automatiskt i böter mm + att de går till domstol och R' kan vinna... Hur stor chans är det att de vinner??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Såklart att det ska vara barn med i spelet!!! Sluta diskutera!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) Stämningar resulterar inte automatiskt i böter mm + att de går till domstol och R' kan vinna... Med USAs lagar är allt möjligt. Har du inte hört om snubben som stämde sin lärare för att han fick dåliga betyg och vann?? Redigerad 30 juni, 2004 av Anarchy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Med USAs lagar är allt möjligt. Har du inte hört om snubben som stämde sin lärare för att han fick dåliga betyg och vann?? HAHA lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Med USAs lagar är allt möjligt. Har du inte hört om snubben som stämde sin lärare för att han fick dåliga betyg och vann?? Eller tanten som torkade sin hund i mikrovågsugnen, hunden dog ju såklart. Sen stämde hon mikrovågsugnstillverkarna för att de inte hade inkluderat att man inte kunde köra hundar i mikron i varningstexten. Hon vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 LOL det är bara ett spel! Inte verklighet. Absolute tycker jag. Men som ni säger rockstar skulle bli stämda Tänk så går en gammal stakars bräcklig tant ute opch går så kommer en glaning och kör över tanten...ska vi ta bort alla gamlingar också då? Vilka *vi* det är vell R* som ska göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Det är inte riktigt samma sak fattar du väll..På the sims kan man ju inte skjuta eller köra över barn...som man du kan i Gta-spelen. Om det skulle vart så.. man kan visst skjuta barn TS.....om man laddar ner vapen Vote:Kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag tror nog inte det är så stor chans att det vinner. Allvarligt jag tror inte att de vinner när de så kallade moraltanterna visar upp en bild på huvudpersonen som dödar ett barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Moraltanterna ska inte få några bilder det måste vi,alla se till!!!! ( ) Redigerad 1 juli, 2004 av grand theft auto 1,2,3,vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Moraltanterna ska inte få några bilder det måste vi,alla se till!!!! ( ) Hatar alla som är emot R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) nu släpps ju snart en våldtäktsimulator ( ) så något spel i framtiden kommer säkert involvera mördandet av barn.. den som lever får se för er som vill ha bevis.. http://www.sociolotron.com/webpage/Images/Screenshots/pic_005.jpg Redigerad 2 juli, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Om det fanns barn skulle jag inte fatta varför dom rännde runt på stan ensama. Fast lite kul hade det varit om man kunde slå ner en 3åring från sin 3hjuling och trampa iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Aldrig i livet att dom ska vara med // Barn kan inte vara med o bli påkörda osv !! För jävligt då igentligen tycker jag det ska inte vara några vuxna heller Du låter värre än min mormor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Om det hade funnits möjlighet att välja om man ville spela med barn påsatta eller avstängda, så hade väll alla blivit nöjda? typ bland inställningarna i spelet... ex: Show Kids: On/Off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Det fanns väll gravida kvinnor i III eller om det va VC eller har jag drömt? Om det var så som jag sa nyss så är det ju hemskt om man kör över en gravid kvinna med ett BARN i magen! Vote: Absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Det fanns väll gravida kvinnor i III eller om det va VC eller har jag drömt? Om det var så som jag sa nyss så är det ju hemskt om man kör över en gravid kvinna med ett BARN i magen! Vote: Absolut! Nä dom var bara feta tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Nä dom var bara feta tror jag. haha okej då, jag kollade inte så noga på dom när jag döda dom, har lite svårt för ögonkontakt med mina offer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 i helvete heller.. det är olagligt att ha med barn i ett dator / tvspel.. om R* tar in ungar och gör så dom springer iväg innan man hinner mörda dom.. då kommer nån ändra så att dom inte kan flytta på sig, och *ka-splash* somsagt så kommer R* bli stämda... I Mafia finns en liten flicka som man kan skjuta ihjäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Nja.. Moralkärringarna kommer ju få krupp o dö.. inte för att det är något dåligt.. Men tror inte det är bra med barn i ett våldsspel.. Vote: kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts